Εν μέσω διαδικασίας αναθεώρησης φέρεται να βρίσκεται η Coca-Cola, με αντικείμενο νέα παγκόσμια brand campaign.

Σύμφωνα με πηγές που δεν επιβεβαιώνει η εταιρεία, πρόκειται για νέο project με επίκεντρο τη βιωσιμότητα. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για εσωτερική διαχείριση του spec, αναφέροντας ότι πολλά μεγάλα διαφημιστικά δίκτυα, δημιουργικά shops και indie agencies ανταγωνίζονται για την ανάθεση, στην οποία είναι όλοι διεκδικητές, καθώς πρόκειται για μια νέα πρωτοβουλία.

Τρία χρόνια νωρίτερα, η Coca-Cola ανακοίνωσε ότι μετασχηματίζει τη στρατηγική marketing που συνέδεε όλα τα Coke brands υπό την ομπρέλα της παγκόσμιας καμπάνιας «Taste the Feeling». Για το παγκόσμιο push, η εταιρεία συνεργαζόταν με 4 agencies, μεταξύ αυτών τα Mercado-McCann, Santo, Sra. Rushmore και Oglivy & Mather. Ο κολοσσός των αναψυκτικών έχει εντείνει τελευταία τις περιβαλλοντικές του πρωτοβουλίες, με ενδεικτική την πρόσφατη καμπάνια για την ανακύκλωση, που λάνσαρε στην Ευρώπη.
(Πηγή: Campaign)