Marketing Week - Η ΒΤ λανσάρει τη μεγαλύτερη brand campaign της εικοσαετίας

Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Με 360 υλικό και νέα ταυτότητα

Η ΒΤ λανσάρει τη μεγαλύτερη brand campaign της εικοσαετίας

18 Οκτωβρίου 2019 | 16:55 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International,Τηλεπικοινωνίες

Στον «αέρα» βρίσκεται η μεγαλύτερη brand campaign της British Telecom για την τελευταία δεκαετία. Με τίτλο «Beyond limits» περιλαμβάνει τηλεοπτικό, out-of-home παρουσία και νέα ταυτότητα.

Με την υπογραφή της Saatchi & Saatchi, το σποτ ξεκινά με μια μαθήτρια να απαγγέλλει την κλασσική εισαγωγή του μυθιστορήματος του Charles Dickens, «Ιστορία δύο πόλεων», καθώς περιπλανιέται στους μουντούς βρετανικούς δρόμους. Η ταινία απεικονίζει τις τεχνολογικές εξελίξεις στη Βρετανία και κλείνει με το κορίτσι να μπαίνει σε μια σχολική αίθουσα εξοπλισμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, παραπέμποντας σε προγράμματα ΕΚΕ της εταιρείας για τον κλάδο της εκπαίδευσης.

Η ΒΤ προχώρησε στην πρώτη της συνεργασία με το ITV, ενώ λάνσαρε και σειρά ΟΟΗ αναδεικνύοντας λιγότερο γνωστές πτυχές της δραστηριότητάς της. Το Publicis Groupe κέρδισε τον λογαριασμό της εταιρείας νωρίτερα μέσα στη χρονιά, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που ένα άλλο agency από την Abbott Mead Vickers BBDO συνεργάζεται με τον τηλεπικοινωνιακό κολοσσό τα τελευταία 23 χρόνια.

Η καμπάνια λανσαρίστηκε με ένα event στο Wembley Arena, κατά τη διάρκεια του οποίου, μαθητές σχολείου που υποστηρίζεται από πρόγραμμα της ΒΤ παρουσίασαν μια χορογραφημένη performance, χρησιμοποιώντας 160 drones, καταρρίπτοντας έτσι το παγκόσμιο ρεκόρ. Παράλληλα, η ΒΤ ανανέωσε και την ταυτότητά της, τόσο στην ψηφιακή, όσο και στη φυσική της παρουσία.
(Πηγή: Campaign)

Marketing Week Online( 18 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778