Η MSD σε συνεργασία με την Ogilvy διοργανώνει τη νέα εκστρατεία ενημέρωσης για τον εμβολιασμό έναντι του HPV που ενοχοποιείται για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, μέσα από ένα τηλεοπτικό σποτ που είναι ήδη στον «αέρα».

Ο καρκίνος του τραχήλου της μήτρας είναι ο δεύτερος συχνότερος καρκίνος σε γυναίκες 15 έως 44 ετών στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Κι όμως, το εμβόλιο για την πρόληψή του υπάρχει και παρέχεται δωρεάν σε κορίτσια από 11 έως 18 ετών. Με σύνθημα #vazoume_telos, η MSD στόχο έχει να ευαισθητοποιήσει και να κινητοποιήσει γυναίκες και μητέρες, προκειμένου ο καρκίνος του τραχήλου της μήτρας να μην αποτελεί πια απειλή για τα νέα κορίτσια. Πρωταγωνίστριες είναι οι γυναίκες που δίνουν καθημερινά μάχες, διεκδικώντας όσα τους αξίζουν, οι οποίες -μαζί με τις κόρες τους- συμμετέχουν σε έναν δυναμικό χορό, γιορτάζοντας μία σπουδαία νίκη. Η παραγωγή της ταινίας έγινε από τη Foss Productions, σε σκηνοθεσία Γιώργου Κανελλοπουλου.