Με τον τίτλο « Beyond Limits» θα τρέξει η νέα μεγάλη καμπάνια της British Telecom (BT), με στόχο την επανατοποθέτηση του brand, και όχι μόνο.

Η μάρκα θα επιστρέψει στους βρετανικούς δρόμους μετά από 25 χρόνια, κάνοντας την εμφάνισή της σε βιτρίνες καταστημάτων, ενώ, πέρα από το branding, η καμπάνια θα λανσάρει και νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Σύμφωνα με τον Director οf Marketing Communications της ΒΤ, Peter Jeavons, η καμπάνια αποτελεί ευκαιρία για την εταιρεία να καταστεί κάτι παραπάνω από εταιρεία τηλεφωνίας η οποία, όπως παραδέχθηκε ο ίδιος «δεν αντιπροσωπεύει τίποτα».

«Αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να βγούμε από τη σκιά και να ξεκινήσουμε να παίζουμε έναν πολύ μεγαλύτερο ρόλο, τόσο σε εθνικό και κοινωνικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο ατομικών προϊόντων και υπηρεσιών», σχολίασε ο ίδιος. Εκτός από τους πελάτες, η καμπάνια επιδιώκει να αγγίξει και το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, με στόχο να δώσει στους 107.000 εργαζομένους της «έναν λόγο να σηκώνονται από το κρεβάτι κάθε μέρα».
(Πηγή: WARC)