Το επικοινωνιακό λανσάρισμα της συνδυαστικής χρήσης των Cream Boosters με τις κρέμες Ενυδάτωσης και Αντιγήρανσης της Frezyderm, σχεδίασε και υλοποίησε η ForestView, μέσα από μία omnichannel καμπάνια που φιλοδοξεί να αναδείξει ότι «Το Τέλειο έγινε… Τελειότερο».

Η καμπάνια αναπτύσσεται μέσα από video (για online και offline χρήση), online display, έντυπες καταχωρήσεις, PoS υλικά και ραδιοφωνικά σποτ, που οδηγούν στο experiential brand website frezydermperfection.gr. Εκεί οι γυναίκες μπορούν να γνωρίσουν το σύστημα ομορφιάς Cream Boosters & Moisturizing / Anti-ageing Creams και να δημιουργήσουν τον εξατομικευμένο συνδυασμό φροντίδας που τους ταιριάζει.

Στόχος της καμπάνιας είναι να επικοινωνήσει ότι λόγω διαφόρων παραγόντων που επηρεάζουν παροδικά την υγεία και την όψη του δέρματος, η καθημερινή φροντίδα μιας γυναίκας μπορεί να γίνει εξατομικευμένη και να ενισχυθεί, και ότι με τις προσωποποιημένες λύσεις Frezyderm, το τέλειο μπορεί να γίνει τελειότερο.