Η Omnicom, του δικτύου της BBDO, αναδείχθηκε νικήτρια στη διαδικασία αναθεώρησης του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού της Imperial Tobacco, συνεχίζοντας έτσι τη συνεργασία που διατηρούν από το 2014.

Η ανάθεση αφορά όλα τα διεθνή brands τσιγάρων, μεταξύ αυτών τα Davidoff, JPS και Parker & Simpson. Δεν περιλαμβάνει τη διαφήμιση του ηλεκτρονικού τσιγάρου Blu, το οποίο ανήκει στη Fontem Ventures, τμήμα της μητρικής εταιρείας της Imperial Tobacco, Imperial Brands. Επικεφαλής της διαχείρισης του λογαριασμού είναι το γραφείο της Proximity στο Ντίσελντορφ.

Οι μάρκες τσιγάρων δέχονται πιέσεις διεθνώς, καθώς πολλές χώρες έχουν απαγορεύσει τη διαφήμισή τους, ενώ σε άλλες υφίστανται σημαντικοί περιορισμοί. Πριν από έναν χρόνο, η ανταγωνιστική εταιρεία Philip Morris International, λάνσαρε την καμπάνια «Hold my light», με επίκεντρο το εταιρικό brand, καλώντας τους καπνιστές να απευθυνθούν σε φίλους και οικογένεια, ώστε να τους βοηθήσουν να κόψουν το τσιγάρο.
(Πηγή: Campaign)