Marketing Week - Tomas Ostiglia, Executive Creative Director, Lola Mullen Lowe Madrid: «Να είστε γενναιόδωροι. Θα ανταμειφθείτε»

Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Tomas Ostiglia, Executive Creative Director, Lola Mullen Lowe Madrid: «Να είστε γενναιόδωροι. Θα ανταμειφθείτε»

2 Οκτωβρίου 2019 | 08:17 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Η LOLA Mullen Lowe Madrid αποτελεί το νούμερο 1, το πιο δημιουργικό creative agency στην Ισπανία. Την περασμένη χρονιά, ο Tomas Ostiglia κατέκτησε την τρίτη θέση μεταξύ των πιο βραβευμένων creative directors σε παγκόσμιο επίπεδο.

    MW: Ποιος ήταν ο μεγαλύτερος φόβος σας στο ξεκίνημα της καριέρας σας;

Tomas Ostiglia: Ο μεγαλύτερος φόβος μου στο ξεκίνημα ήταν το να μην μπορώ να σκεφτώ τίποτα απολύτως. Όμως με την πάροδο του χρόνου, συνειδητοποίησα ότι αυτό είναι αδύνατο να συμβεί. Εάν είσαι παθιασμένος με αυτό το επάγγελμα, μην ανησυχείς. Κάτι αξιόλογο θα προκύψει, πάντα. Εάν πραγματικά δαπανήσεις αίμα, δάκρυα και ιδρώτα, αφιερώσεις ώρες και ώρες και το σημαντικότερο, έχεις και λίγη τύχη, κάτι καλό θα συμβεί. Τουλάχιστον αυτό μου έχει δείξει η εμπειρία μου έως τώρα.

    Περιγράψτε μια στιγμή-σταθμό της καριέρας σας.

Η πρώτη στιγμή-κλειδί που θυμάμαι για την καριέρα μου ήταν η πρώτη φορά κατά την οποία πραγματικά συμμετείχα σε ολόκληρη τη διαδικασία. Από την ανάγνωση του brief μέχρι τις πολλές ώρες σκέψης, δημιουργίας, παραγωγής, πολυάριθμων αλλαγών, πώλησης της ιδέας και δημοσιοποίησής της στον κόσμο. Από εκείνη τη στιγμή ήξερα ότι αυτή η δουλειά με έχει κατακτήσει. Αυτή πραγματικά ήταν μια πολύ σημαντική στιγμή για μένα.

    Ποιο είναι το μάθημα που αποκομίσατε από το πιο αγαπημένο σας λάθος;

Το πιο αγαπημένο μου λάθος; Έχω τόσα πολλά που δεν θα ήξερα ποιο να διαλέξω. Αλλά ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που έμαθα από νωρίς είναι να πιέζεις μια κατάσταση υπερβολικά πολύ για να κάνεις μια ιδέα πραγματικότητα. Το να πηγαίνεις αντίθετα και να διαφωνείς με όλους δεν «δουλεύει». Ναι, μπορεί να οδηγήσει στη δημοσίευση της ιδέας σου, αλλά να είσαι σίγουρος ότι δεν θα αρέσει σε όλους και πιθανότατα δεν θα λειτουργήσει κιόλας. Νομίζω πως σε αυτό το επάγγελμα είναι σημαντικό να προχωράς αναζητώντας τη συναίνεση, ακούγοντας τους ανθρώπους γύρω σου, ακούγοντας τους ανθρώπους που εμπιστεύεσαι και θαυμάζεις.

    Από πού αντλείτε την έμπνευσή σας;

Αντλώ την έμπνευσή μου από πράγματα που «ανάβουν μια σπίθα» μέσα μου. Η τέχνη είναι η κύρια πηγή επιρροής μου, μοντέρνα, κλασική, underground, όλα τα είδη, πάντα. Επίσης, εμπνέομαι από εμπειρίες όπως ένα ταξίδι ή μια πολύ ωραία νυχτερινή έξοδος, και φυσικά από τους ανθρώπους και τη μοναδικότητά τους. Σε αυτό το επάγγελμα, αυτό το τελευταίο αποτελεί ένα είδος απαραίτητης προϋπόθεσης.

    Συμπληρώστε τη φράση: Αν θες να πας μπροστά στη διαφήμιση σήμερα, σε ικετεύω, ποτέ να μην…

Τόσο στη διαφήμιση όσο και στην ίδια τη ζωή, για να προχωράς μπροστά και να μπορείς και να κοιμάσαι το βράδυ, σε παρακαλώ να μην είσαι εγωιστής. Όταν παίζεις μόνο για τον εαυτό σου, θα καταλήξεις να παίζεις εναντίον του εαυτού σου. Ένα πράγμα που θα διαπιστώσεις αργά ή γρήγορα, στη διαφήμιση, είναι ότι αν είσαι γενναιόδωρος, θα ανταμειφθείς.

    Εάν ήσασταν millennial και επιθυμούσατε να μπείτε στη διαφήμιση τώρα, θα…

Κάντε πράγματα. Και μετά κάντε κι άλλα περισσότερα. Σήμερα έχετε τα εργαλεία για να παράξετε οτιδήποτε θελήσετε, συνεπώς σταματήστε να γυρνάτε σε κύκλους γύρω από αυτό και κάντε το πράξη. Τα εργαλεία είναι διαθέσιμα, αρχίστε να δημιουργείτε. Θα σας βοηθήσει να αναπτυχθείτε και θα δημιουργήσει ευκαιρίες για εσάς. Επίσης, πολύ σημαντικό, βεβαιωθείτε ότι σας αρέσει οτιδήποτε κάνετε. Διασκεδάστε. Δώστε προσοχή σε όλα αυτά τα σημαντικά πράγματα που δεν μπορούν να αγοραστούν. Και να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας, μην προσποιείστε, αλλιώς θα καταλήξετε, και πάλι, να παίζετε εναντίον του εαυτού σας.

    «Επίσης, θα ήθελα να δηλώσω ότι…»
Όπως είπε κάποτε η μεγάλη Amy Poehler*, «κανείς δεν μοιάζει χαζός όταν διασκεδάζει». Έτσι, διασκεδάστε, και όσο διασκεδάζετε κάντε το να αξίζει.

QUESTIONS FOR THE WORLD’S MOST AWARDED CREATIVE DIRECTORS
To MarketingWeek παρουσιάζει κατ’ αποκλειστικότητα τη σειρά συνεντεύξεων «The World’s Most Awarded Creative Directors». Μερικοί από τους πλέον βραβευμένους Creative Directors της διεθνούς διαφημιστικής σκηνής, απαντούν σε συγκεκριμένες ερωτήσεις, σκιαγραφώντας μοναδικά insights για τη δημιουργικότητα, για τις πηγές απ’ όπου αντλούν έμπνευση, για τη «ζωή» ενός Creative Director. Μέσα από τις απαντήσεις τους, δίνουν την ιδιαίτερη ματιά τους για τον χώρο της επικοινωνίας σήμερα.
(C) 2018 Best World Publicity

Marketing Week (T. 1572)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778