Marketing Week - Η Lenovo ανέθεσε στη Solid Havas

Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Την επικοινωνία για την κατηγορία των consumer laptop

Η Lenovo ανέθεσε στη Solid Havas

10 Σεπτεμβρίου 2019 | 16:32 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τεχνολογία

Στη Solid Havas ανέθεσε η Lenovo, την επικοινωνία για την κατηγορία των consumer laptop της.

Η συνεργασία ξεκίνησε με την καμπάνια για τις Back to School προσφορές. Η καμπάνια εστιάζει στο συναίσθημα του τέλους των διακοπών που όλοι νιώθουν, ειδικά φοιτητές και μαθητές, με την Back to School καμπάνια και το μήνυμα «#MinΚsenerοnis!» να κάνει την ανατροπή. Σύμφωνα με το concept, με τις προσφορές της η Lenovo, «μιλάει» στη γλώσσα των φοιτητών. H καμπάνια αποτελείται από outdoor και print υλικά, social media και ραδιοφωνικό.

Marketing Week Online( 10 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778