Marketing Week - Νέο σποτ της New Age για το Moller’s

Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σε παραγωγή της WCA

Νέο σποτ της New Age για το Moller’s

3 Σεπτεμβρίου 2019 | 17:23 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Φαρμακοβιομηχανία

Ένα νέο σποτ για το μουρουνέλαιο Moller’s βρίσκεται στον «αέρα».

Εκεί, παρακολουθούμε μία κοπέλα να απολαμβάνει τη βοήθεια δελφινιού για το άνοιγμα ενός μπουκαλιού Mοller’s στη λογική του Bottle Cap Challenge. Πρόκειται για μια ταινία αλλιώτικη από την έως τώρα επικοινωνία του brand, αποτέλεσμα συνεργασίας της New Age και της Apollonian Nutrition. Η καμπάνια ξεκίνησε από τα social media και συνέχισε στην TV. Η παραγωγή έγινε από την WCA Productions, σε σκηνοθεσία Γιώργου Γκικαπέππα.

Marketing Week Online( 3 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778