Επιβεβαίωσε η WPP την πώληση στην Bain Capital του 60% του μεριδίου της στην Kantar. Η αξία του υπολογίζεται στα 4 δισ. δολάρια.

Η εταιρεία είχε ήδη ανακοινώσει ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με την εταιρεία επενδύσεων, χωρίς ωστόσο να εκφράζει βεβαιότητα για την έκβασή της, καθώς ο Mark Read, Chief Executive της WPP, είχε προηγουμένως δηλώσει την πρόθεσή του να διατηρήσει το 25-40% της εταιρείας. «Η Kantar είναι μια σπουδαία εταιρεία και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την Bain Capital προκειμένου να “ξεκλειδώσουμε” όλες τις δυνατότητές της.

Ως στρατηγικός εταίρος και μέτοχος στην Kantar, η WPP θα συνεχίσει να δρέπει τους καρπούς της ανάπτυξής της, ενώ οι δικοί μας πελάτες θα συνεχίσουν να επωφελούνται από τις υπηρεσίες και τις δυνατότητές της», δήλωσε ο Read. «Η συναλλαγή αυτή δημιουργεί αξία για τους μετόχους της WPP και απλοποιεί ακόμη περισσότερο την εταιρεία μας.

Με ένα πολύ ισχυρότερο ισολογισμό και στόχο την επιστροφή περίπου 8% της τρέχουσας αγοραίας αξίας στους μετόχους, είμαστε σε καλό δρόμο για τον μετασχηματισμό μας». Η συναλλαγή αναμένεται να διεξαχθεί στις αρχές του 2020, καθώς υπόκειται στην έγκριση των μετόχων της WPP και των θεσμικών αρχών.
(Πηγή: TheDrum)