Δύο από τα πολυπόθητα Grand Prix κατέκτησε την πρώτη μέρα του φετινού Cannes Lions η McCann, διακρινόμενη στις κατηγορίες Health & Wellness και Pharma.

Το πρώτο αφορά το project του McCann Tel Aviv για την Ikea, «ThisAbles», με την εταιρεία να καθιστά προσβάσιμα τα έπιπλα σε ανθρώπους με αναπηρίες. Το ThisAbles υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες οργανώσεις για την προσβασιμότητα στο Ισραήλ και περιλάμβανε 13 add-ons στα πιο βασικά της προϊόντα, προσφέροντάς τα δωρεάν για download και 3D print σε ένα ειδικά διαμορφωμένο site, μαζί με μια πλήρη σειρά video tutorials.

Η δεύτερη βραβευθείσα καμπάνια ήταν η «Breath of Life», της McCann Health Shanghai, για την Glaxo Smith Kline (GSK). Το project δημιούργησε στο mobile το πρώτο εργαλείο αυτοεξέτασης για τη Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια, μία από τις πιο συχνές αιτίες θανάτου στην Κίνα, αξιοποιώντας τη δημοφιλέστερη πλατφόρμα messaging στη χώρα, το WeChat.

Φυσώντας στο μικρόφωνο του κινητού, το ηχητικό κύμα που δημιουργείται μετατρέπεται μέσω αλγορίθμου στην αναπαράσταση ενός δέντρου. Το μέγεθος του δέντρου απεικονίζει κατά προσέγγιση τον όγκο των πνευμόνων του χρήστη. Σε συνεργασία με έναν δημοφιλή κινέζο καλλιτέχνη, το δέντρο ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον ώστε οι χρήστες να το μοιράζονται στα social media και να ενθαρρύνουν και άλλους να κάνουν το τεστ.
(Πηγή: TheDrum)