Marketing Week - Τα brands «ψηφίζουν ναι» στις Ευρωεκλογές

Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Διεθνείς εταιρείες στηρίζουν την εκστρατεία του ΕΚ

Τα brands «ψηφίζουν ναι» στις Ευρωεκλογές

23 Μαΐου 2019 | 16:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International,Θεσμικά

Αναγνωρίζοντας τη σημασία των Ευρωεκλογών της 26ης Μαΐου, μεγάλες εταιρείες και οργανισμοί συσστρατεύονται και ενισχύουν τις προσπάθειες της ενημερωτικής εκστρατείας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ενθαρρύνοντας τους ευρωπαίους πολίτες να ψηφίσουν.

Ανάμεσα στις εταιρείες αυτές βρίσκονται οι Lufthansa, Volkswagen, Spotify, Vogue Uomo, Snapchat, Lime και Tinder. Πιο συγκεκριμένα, η αεροπορική εταιρεία Lufthansa παρακινεί τους πολίτες να πουν «Ναι» στην Ευρώπη, με μήνυμα που τοποθέτησε στα αεροπλάνα της, ενώ η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen, για να προωθήσει τη θεσμική εκστρατεία, στέλνει το μήνυμα η «Η Volkswagen ψηφίζει για την Ευρώπη», με ένα μεγάλο πανό που τοποθέτησε σε ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσιά της στη Γερμανία.

Το Spotify έχει δημιουργήσει ειδική λίστα με τραγούδια για τις Ευρωπαϊκές Εκλογές και μέσω εφαρμογής στέλνει μηνύματα και ανακοινώσεις στους χρήστες για το σημαντικό θεσμικό γεγονός. Το περιοδικό Vogue Uomo δημοσίευσε ένα «ερωτικό γράμμα» με παραλήπτη την Ευρώπη, ενώ παράλληλα κυκλοφόρησε με 7 διαφορετικά εξώφυλλα αφιερωμένα στη γηραιά ήπειρο. Ανάμεσα στις διασημότητες που κοσμούν τα εξώφυλλά του είναι η γαλλίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Vanessa Paradis και ο σουηδός ηθοποιός Joel Kinnaman, ενώ η εκστρατεία συνεχίζεται στο Instagram με το hashtag #weloveEU.

Marketing Week Online( 23 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778