Marketing Week - Δημιουργικότητα «από το μέλλον» παρουσίασε το Innovators’19

Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Πλήθος case studies και εμπνευσμένες παρουσιάσεις, ενθουσίασαν το κοινό

Δημιουργικότητα «από το μέλλον» παρουσίασε το Innovators’19

13 Μαΐου 2019 | 16:09 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Events

Η τεχνολογία μπορεί να δώσει ώθηση στη δημιουργικότητα της εμπορικής επικοινωνίας, αλλά δεν μπορεί να είναι αυτοσκοπός.

Κάθε τεχνολογία, οφείλει να έχει ως αφετηρία τον άνθρωπο. Αυτό ήταν κατά βάση το κύριο συμπέρασμα του συνεδρίου Innovators’19, που επιχείρησε να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο νέες τεχνολογίες όπως (AR, VR, AI, ML, Voice Tech, κ.α.), μπορούν να αξιοποιηθούν εποικοδομητικά για την ενίσχυση της δημιουργικής σκέψης.

Κύριο σημείο ενδιαφέροντος του συνεδρίου στάθηκαν τα πλήθος case studies που ανέλυσαν αναγνωρισμένοι διαφημιστές αγορών του εξωτερικού. Ο Steve Griffiths της DDB Worldwide μίλησε για τη «συμβιωτική» σχέση τεχνολογίας και περιεχομένου, ο Jan Jelle de Boer της Media Monks αποσαφήνισε τις διαφορετικές δυναμικές των επικρατέστερων σήμερα νέων τεχνολογιών, ενώ, στελέχη της πολυβραβευμένης 72andSunny Amsterdam, μίλησαν για τον συγκερασμό τεχνολογίας και κουλτούρας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα σημαντικό μέρος των παρουσιάσεων αφορούσε και στην οργανωτική μεταμόρφωση που η τεχνολογία επιφέρει στις εταιρείες επικοινωνίας, με τον Karl Wikström της Akestam Holst να κάνει λόγο για «δημιουργικά οικοσυστήματα» και τον Geoffrey Hantson της Happiness να μιλά για ιδέες που υπηρετούνται από την τεχνολογία και όχι το ανάποδο.

Ο Yonathan Dominitz της Mindscapes σκιαγράφησε τα «μοτίβα» της δημιουργικής σκέψης και τέλος, ο Patrick Givens της VaynerMedia μίλησε για «user-led, tech-enabled» καμπάνιες. Κεντρικό κομμάτι ενδιαφέροντος του συνεδρίου ήταν τα on stage interviews που πραγματοποίησαν με τους ομιλητές υψηλόβαθμα στελέχη marketing και επικοινωνίας της ελληνικής αγοράς, όπως οι Κώστας Σταματάκης (Κωτσόβολος), Πάνος Μήλιας (Nestle), Πάνος Μπάσιος (ΟΠΑΠ).

Την ελληνική προσέγγιση συμπλήρωσε η εταιρεία Atcom με την παρουσίαση των στελεχών της Κωνσταντίνου Καμάρα και Δάφνης Προσαλίκα. Αναλυτικό ρεπορτάζ για το συνέδριο θα ακολουθήσει σε επόμενο τεύχος του MarketingWeek.

Marketing Week Online( 13 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778