Marketing Week - Η Novartis σε αναθεώρηση των παγκόσμιων media

Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Στο πλαίσιο νέας προσέγγισης της επικοινωνίας με τον καταναλωτή

Η Novartis σε αναθεώρηση των παγκόσμιων media

30 Απριλίου 2019 | 15:17 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Specs,Φαρμακοβιομηχανία

Spec για τον παγκόσμιο λογαριασμό media buying και planning δρομολογεί η Novartis.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας ο οποίος επιβεβαίωσε την είδηση της αναθεώρησης, ο ρόλος της επικοινωνίας με τους ασθενείς, τους επαγγελματίες υγείας και τους καταναλωτές είναι κομβικός και απαιτεί διαρκή αξιολόγηση των συνεργατών της σε επίπεδο marketing. «Θεωρούμε ότι αυτή είναι η ιδανική στιγμή για επαναξιολόγηση των σχέσεων με τα συνεργαζόμενα agencies και του επιχειρησιακού μοντέλου της δραστηριότητας στα media», προσέθεσε.

Η τελευταία αναθεώρηση των media λογαριασμών για τη Novartis ήταν το 2012, όταν η φαρμακοβιομηχανία επέλεξε τη Starcom του Publicis Groupe, η οποία αντικατέστησε τη σημερινή Wavemaker, τότε MEC, της WPP. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Advertising Age την περίοδο του προηγούμενου spec η αξία του λογαριασμού ξεπερνούσε τα 600 εκατ. δολάρια.

Η απόφαση για τον διαγωνισμό έρχεται σε συνέχεια του «διαζυγίου» με την Alcon, μετά από 8 χρόνια, κάτι που μπορεί να δημιουργήσει την ανάγκη για αλλαγές στο media plan. Παράλληλα, νέες εξελίξεις διαφαίνονται προ των πυλών, καθώς ο φαρμακευτικός κολοσσός προσανατολίζεται σε συμφωνίες εξαγορών και συγχωνεύσεων για να ενισχύσει των πυλώνα της καινοτομίας, τη στιγμή που η αγορά αναμένει το λανσάρισμα του φερόμενου ως ακριβότερου φαρμάκου στην αγορά, με τιμή έξι μηδενικών.
(Πηγή: fiercepharma.com)

Marketing Week Online( 30 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778