Οι αγορές των FMCG, ταχείας εστίασης και ποτών κυριάρχησαν από την πλευρά των διαφημιζόμενων στη φετινή κατάταξη Effie Index, η οποία κάθε χρόνο συμπεριλαμβάνει τις εταιρείες με τις πιο αποτελεσματικές ιδέες marketing από όλο τον κόσμο.

«Παρά τον ρυθμό και την κλίμακα των αλλαγών που βιώνουμε ως industry, η αποτελεσματικότητα παραμένει στην καρδιά των επιχειρηματικών στόχων όλων», δήλωσε η Traci Alford CEO των Effie Worldwide. Στην κατηγορία Most Effective Marketer, την κορυφή διατήρησε η Unilever, η οποία βρέθηκε στην πρώτη θέση για έκτη χρονιά από το 2011. Η Nestle μετακινήθηκε ανοδικά κατά μία θέση για να φτάσει στη δεύτερη ενώ η Coca-Cola Company κατετάγη τρίτη. Στην κατηγορία Most Effective Brand η Coca-Cola ανακατέλαβε τα πρωτεία, εκτοπίζοντας την Pepsi, η οποία προσγειώθηκε στην 8η θέση.

Η McDonald’s σκόραρε δεύτερη, ενώ τρίτη «τερμάτισε» η Vodafone. Από την πλευρά των εταιρειών, όπως είχαμε ήδη δημοσιεύσει, η WPP αναδείχθηκε νικήτρια στην κατηγορία Most Effective Agency Holding Groups, με το top5 να συμπληρώνουν οι Omnicom, IPG, Publicis Groupe και Dentsu. Σε επίπεδο δικτύων, το McCann Worldgroup υπερασπίστηκε την πρωτοκαθεδρία του, με τα BBDO Worldwide, Ogilvy, Wunderman Thompson και DDB Worldwide να συμπληρώνουν τη «βασική πεντάδα»
(Πηγή: Campaign)