Marketing Week - Από την isobar η νέα καμπάνια τoυ egg

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Το πρόγραμμα της Eurobank απευθύνεται πλέον και σε startup

Από την isobar η νέα καμπάνια τoυ egg

16 Απριλίου 2019 | 16:14 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Finance

To Πρόγραμμα Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας egg - enter, grow, go επιστρέφει για 7η χρονιά, με καινούργιο μήνυμα και μια ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας με την υπογραφή της isobar, για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Το Πρόγραμμα, που υλοποιείται σε συνεργασία με το Corallia, για πρώτη φορά δεν απευθύνεται μόνο σε νέους με καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες, αλλά και σε μικρές startup επιχειρήσεις που έχουν ήδη κάνει το πρώτο επιτυχημένο τους βήμα και βρίσκονται σε φάση εξέλιξης. Οι νέες επιχειρήσεις του σήμερα μπορεί να αναπτυχθούν πιο γρήγορα απ’ όσο ενδεχομένως και οι ίδιες φαντάζονταν.

Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας αξιοποιεί αυτό το insight και το μεταφράζει σε μια σειρά από παράδοξες σκηνές με πρωταγωνιστές μικρές/ανερχόμενες εταιρείες που βρίσκονται ακριβώς σε αυτό το σημείο. Με disruptive, φρέσκο και χιουμοριστικό χαρακτήρα, η καμπάνια καλεί το κοινό να δηλώσει συμμετοχή και να «μεγαλώσει το μέλλον της επιχείρησής του» στο egg.

Η επικοινωνία επεκτάθηκε τόσο στην τηλεόραση όσο και στο ραδιόφωνο, με επίκεντρο, όμως, το digital περιβάλλον. Εκεί, δημιουργήθηκαν μια σειρά υλικών και format, καθώς και προσωποποιημένο και time sensitive περιεχόμενο, με στόχο την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του performance marketing. Μέχρι στιγμής, η καμπάνια έχει «φτάσει» στο 80% του κοινού-στόχου της μέσα σε δύο εβδομάδες, ενώ πάνω από 1.800 άτομα έχουν ήδη εγγραφεί στην πλατφόρμα του theegg.gr.

Marketing Week Online( 16 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778