Marketing Week - Προϊοντική καμπάνια της L’Oréal ζητά γυναίκες σε υψηλόβαθμες θέσεις

Τετάρτη, 24 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Mascaras και κραγιόν μετατρέπονται σε γραφήματα

Προϊοντική καμπάνια της L’Oréal ζητά γυναίκες σε υψηλόβαθμες θέσεις

15 Απριλίου 2019 | 16:43 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International,Μόδα

Σε μια ιδιαίτερη ευφάνταστη απεικόνιση των προϊόντων μακιγιάζ της προχώρησε η L’Oréal στην τελευταία της καμπάνια, προκειμένου να κερδίσει την προσοχή ανωτάτων στελεχών αρσενικού γένους.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναικάς και με στόχο να αναδείξει τη σημασία της πρόσληψης γυναικών σε θέσεις ευθύνης, η εταιρεία θέλησε να «μιλήσει τη γλώσσα» των επιχειρηματιών, επιστρατεύοντας στατιστικές. Προς αυτή την κατεύθυνση, μετέτρεψε τα καλλυντικά της σε πίνακες και γραφήματα, χρησιμοποιώντας ευρήματα από διεθνείς έρευνες.

Η McCann Düsseldorf άντλησε δεδομένα από αναλύσεις που συνέδεαν τη διαφορετικότητα στο γραφείο και το ΔΣ με τρία βασικά κριτήρια επιτυχίας: κερδοφορία, καινοτομία και ικανοποίηση των εργαζομένων. Στη συνέχεια μετέτρεψε τους αριθμούς σε εντυπωσιακά γραφήματα, τα οποία σχηματίζονται από τα πιο δημοφιλή της προϊόντα και αποδεικνύουν το πόσο ωφελούνται οι εταιρείες από την πρόσληψη γυναικών σε ηγετικούς ρόλους.

Με αυτόν τον τρόπο, οι καταχωρίσεις για κραγιόν, mascaras και μανό αναδεικνύουν την άμεση σχέση μεταξύ περισσότερων γυναικών στο ΔΣ και υγιέστερων αποτελεσμάτων. Προκειμένου να ικανοποιήσει τον διττό της στόχο, η καμπάνια εμφανίστηκε τόσο σε κορυφαία επιχειρηματικά περιοδικά, αλλά και σε εκδόσεις μόδας όπως τα Vogue και Cosmopolitan, ως μέρος του προγράμματος της εταιρείας, Women of Worth.
(Πηγή: AdAge)

Marketing Week Online( 15 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778