Marketing Week - Ανάθεση σε δύο από την ΕΑΤΑ

Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

The Newtons Laboratory και Cicero

Ανάθεση σε δύο από την ΕΑΤΑ

11 Απριλίου 2019 | 15:26 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business

Τις The Newtons Laboratory και Cicero επέλεξε η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ), για την υλοποίηση επικοινωνιακών έργων.

Συγκεκριμένα, η The Newtons Laboratory ανέλαβε την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για τον καθορισμό στρατηγικής και πλάνου επικοινωνίας των δράσεων που υλοποιούνται για την Αθήνα ως παγκόσμια πρωτεύουσα βιβλίου 2018. Το έργο έχει budget 30.000 ευρώ. Παράλληλα, η ΕΑΤΑ ανέθεσε στη Cicero την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για τη διαδικτυακή προώθηση του ψηφιακού οδηγού της Αθήνας, «This is Athens».
Η σύμβαση έχει budget 20.000 ευρώ.

Marketing Week Online( 11 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778