Marketing Week - Spec του ΟΑΣΑ για την προβολή του Συστήματος Συλλογής Κομίστρου

Τρίτη, 20 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Μedia plan της καμπάνιας

Spec του ΟΑΣΑ για την προβολή του Συστήματος Συλλογής Κομίστρου

1 Απριλίου 2019 | 16:10 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Specs,Θεσμικά

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) προκηρύσσει διαγωνισμό με αντικείμενο «Υλοποίηση Καμπάνιας για την προβολή και προώθηση των νέων χρήσεων και εφαρμογών του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ)», προϋπολογισμού 40.000 ευρώ.

Ο ανάδοχος θα αναλάβει την αγορά διαφημιστικού χρόνου και θα προτείνει και θα υλοποιήσει το media plan της επικοινωνιακής καμπάνιας του Οργανισμού σε ότι αφορά το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο AthenaCard/Athena Ticket. Η καμπάνια θα προβληθεί σε ηλεκτρονικά μέσα (ιστοσελίδες) και σε ραδιοφωνικούς σταθμούς. Καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 11/4/2019.

Marketing Week Online( 1 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778