Για το νέο προϊόν Möller’s Total
Η Νew Age και η Apollonian Nutrition, συνεχίζοντας τη συνεργασία τους, λανσάρουν νέα διαφημιστική καμπάνια για το νέο προϊόν Möller’s Total, με πρωταγωνιστές τους Γιώργο Κοτανίδη και Βασίλη Μαυρογεωργίου.

Μέσα σε έναν ωραίο αθλητικό χώρο, οι δύο πρωταγωνιστές δίνουν στον θεατή όλα τα πλεονεκτήματα ενός νέου προϊόντος, με την ποιοτική υπογραφή του Möller’s. Το Möller’s Total μιλάει πια στην γλώσσα σύγχρονων, δραστήριων ανθρώπων που δεν έχουν ηλικιακά όρια και θα επιλέξουν για τον εαυτό τους, αλλά και για τους φίλους και την οικογένεια, ένα συμπλήρωμα διατροφής που θα κάνει καλό στον οργανισμό τους ολοκληρωτικά. Η παραγωγή των τηλεοπτικών σποτ έγινε από την Wca Productions σε σκηνοθεσία Γιώργου Γκικαπέππα, με την πρώτη ταινία να βρίσκεται ήδη στον «αέρα» από την 1η Μαρτίου.