Marketing Week - Από την Ogilvy η νέα καμπάνια της ΕΡΤ

Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Με tagline «ΕΡΤ. Πολυδιάστατη όπως εσύ»

Από την Ogilvy η νέα καμπάνια της ΕΡΤ

13 Μαρτίου 2019 | 15:35 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τηλεόραση

Την υπογραφή της Ogilvy φέρει η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης (ΕΡΤ), η οποία επιδιώκει να αναδείξει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του νέου προγράμματος και περιεχομένου της, μέσα από σποτ που επιχειρούν να καταρρίψουν αρνητικά στερεότυπα εναντίον της δημόσιας τηλεόρασης.

Πέντε τηλεοπτικά σποτ βρίσκονται ήδη στον «αέρα», με tagline «ΕΡΤ. Πολυδιάστατη όπως εσύ». Μια κομμώτρια που ενδιαφέρεται για την κλιματική αλλαγή, ένας φίλαθλος που του αρέσουν οι δραματικές σειρές, μια ψυχολόγος που ενδιαφέρεται για το ποδόσφαιρο, ένας καλλιτέχνης που παρακολουθεί αγώνες Formula 1, έρχονται να εκπροσωπήσουν το κοινό της ΕΡΤ, η οποία «δείχνει περισσότερα από όσα νομίζεις».

Παράλληλα, ένας «ρετρό» τύπος που ενδιαφέρεται για καθετί νέο και εξελιγμένο, πρωταγωνιστεί στο σποτ για το Web TV και τις hybrid δυνατότητες της ΕΡΤ, με μήνυμα «ΕΡΤ. Είναι πιο μπροστά από όσο νομίζεις». Αξίζει να σημειωθεί ότι ο υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής και Ενημέρωσης, Λευτέρης Κρέτσος, ενέκρινε πρόσφατα το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της ΕΡΤ για το 2019, ύψους 247.845 ευρώ.

Επίσης, όπως αναφέρθηκε και στο χθεσινό DF, σύντομα θα δοθεί σε δημόσια διαβούλευση το υπό κατάρτιση νομοσχέδιο για την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας της ΕΡΤ, με αντικείμενο την οπτικοακουστική παραγωγή. Σκοπός είναι η είσοδος της ΕΡΤ στον τομέα των παραγωγών και στην αγορά και πώληση τηλεοπτικών δικαιωμάτων σειρών.

Marketing Week Online( 13 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778