Marketing Week - DDB, Tribal Worldwide Athens και Rapp ενώνονται σε ένα brand

Τετάρτη, 24 Απριλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Με μήνυμα «Long Live the Idea» και Πρόεδρο τον Μανόλη Παπαπολύζο

DDB, Tribal Worldwide Athens και Rapp ενώνονται σε ένα brand

5 Μαρτίου 2019 | 15:46 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business

Από την 1η Μαρτίου, η Tribal Worldwide Athens και η Rapp ενώνονται επίσημα κάτω από το brand DDB.

Η νέα DDB ανταποκρίνεται στην ανάγκη της εποχής για ολοκληρωμένες λύσεις, ώστε να προσφέρει ενιαίο προϊόν επικοινωνίας μέσα από μια ομάδα. Όλη η γνώση και το ταλέντο μαζί, χωρίς τον διαχωρισμό του digital ή τον αποκλεισμό της τεχνολογίας. Όπως επισημαίνει η ανακοίνωση, ο πυρήνας της νέας οργάνωσης είναι η Ιδέα - η αξία της διαφημιστικής εταιρείας απέναντι σε όλες τις εξειδικεύσεις θα κρίνεται πάντα από την Ιδέα.

Στη νέα DDB, Executive Creative Director, υπεύθυνος για το σύνολο του δημιουργικού προϊόντος της εταιρείας είναι ο Κώστας Βάνης, Chief of Strategy and Innovation είναι η Αγάθη Πλώτα, Chief Financial Officer ο Απόστολος Φωτόπουλος και Chief Executive Officer είναι η Μάρθα Παπαπολύζου. Πρόεδρος της εταιρείας, όπως και του ελληνικού Group, είναι ο Μανόλης Παπαπολύζος.

Με μήνυμα «Long Live the Idea», η DDB μπαίνει στη νέα της εποχή, έχοντας γιορτάσει 60 χρόνια πρωτοπορίας στην ελληνική διαφήμιση, το 2018. Η DDB είναι ένα από τα δύο μεγαλύτερα Communications Groups στην Ελλάδα, με μερικές από τις πιο επιτυχημένες affiliated εταιρείες στην αγορά της επικοινωνίας και σε ένα μεγάλο εύρος (διαφήμιση, media, data, service design, performance marketing, production).

Marketing Week Online( 5 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778