Marketing Week - Η Unilever «απομακρύνεται» από τις μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες

Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Έμφαση στην εκπαίδευση στελεχών σε digital marketing

Η Unilever «απομακρύνεται» από τις μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες

28 Φεβρουαρίου 2019 | 16:50 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

Μια νέα επικοινωνιακή στρατηγική εγκαινιάζει η Unilever, στο πλαίσιο της οποίας μετατοπίζεται από τις μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες στην ανάπτυξη εκστρατειών σε πραγματικό χρόνο.

«Επενδύουμε στις ανθρώπινες δυνατότητες και στο ψηφιακό marketing γιατί αναγνωρίζουμε ότι το marketing δεν έγκειται πια μόνο στη δημιουργία μεγάλων καμπανιών», εξήγησε ο Graeme Pitkethly, CFO της Unilever. «Έγκειται στο να έχεις τους κατάλληλους ανθρώπους με τις κατάλληλες δεξιότητες ανά τον κόσμο, για να διαχειρίζονται καμπάνιες σε πραγματικό χρόνο», προσέθεσε ο ίδιος. Η εταιρεία είχε ήδη ανακοινώσει ότι προσλαμβάνει δυναμικά ανθρώπους για να στελεχώσει digital hubs στις βασικές αγορές λειτουργίας της, ενώ το 85% των marketers της παγκοσμίως έχουν λάβει ανάλογη εκπαίδευση.

Η αξιοποίηση των data για να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές όχι μόνο ακούν αλλά και ανταποκρίνονται στα μηνύματα της εταιρείας βρίσκεται στο επίκεντρο. «Το digital hub είναι ένας ανατρεπτικός τρόπος δουλειάς που εφαρμόζουμε αυτή τη στιγμή στις αγορές μας. Είναι ο τρόπος με τον οποίο δίνουμε υπόσταση στο data-driven marketing». Παράλληλα, η Unilever επικεντρώνεται όλο και περισσότερο σε content-driven marketing, με στόχο τα brands της να είναι relevant και να μπορούν να επικοινωνήσουν με το «κατακερματισμένο» καταναλωτικό τοπίο. Σύμφωνα με τον Pitkethly, τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά, με ανεβασμένα CTR και conversions. (Πηγή: MarketingWeek)

Marketing Week Online( 28 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778