Τον λογαριασμό διεκδικούν 3 εταιρείες
Σε εξέλιξη βρίσκεται διαδικασία spec από την ΕΛΟΠΥ (Ελληνική Οργάνωση Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας), με σκοπό την ανάθεση του προγράμματος δράσεων προώθησης της Ένωσης για το 2019.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στη διαδικασία -η οποία βρίσκεται στο τελικό στάδιο αξιολόγησης-, συμμετέχουν οι εταιρείες Mullen Lowe Athens, Magnet και DDB Athens. Στόχος της ΕΛΟΠΥ είναι να έχει αναθέσει το έργο μέχρι 10 Μαρτίου. Σημειώνεται ότι ο προϋπολογισμός των δράσεων προώθησης για το 2019 ανέρχεται σε 1 εκατ. ευρώ, με αγορές-στόχους την Ιταλία (800.000 ευρώ) και την Ελλάδα (200.000 ευρώ). Όπως είναι γνωστό, η ΕΛΟΠΥ έχει αναπτύξει την ονομασία «Ελληνικό ψάρι-Fish from Greece», η οποία αποτελεί τον άξονα της επικοινωνιακής της στρατηγικής.

Η σήμανση των προϊόντων υποστηρίζεται από ιδιωτικό πρότυπο πιστοποίησης της ΕΛΟΠΥ και τοποθετείται ως η σφραγίδα εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας για τους αγοραστές και καταναλωτές ελληνικών φρέσκων ψαριών ανά τον κόσμο. Όπως αναφέρθηκε στη Γενική Συνέλευση της ΕΛΟΠΥ που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, η Ένωση βρίσκεται στο στάδιο ολοκλήρωσης του προτύπου πιστοποίησης, με στόχο την έναρξη διάθεσης προϊόντων με σήμανση από τον Ιούνιο του 2019.