Marketing Week - M. Roth: «Η IPG πρέπει να προστατευθεί, όχι να μετασχηματιστεί»

Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Θωράκιση απέναντι στις νέες τάσεις στη βιομηχανία

M. Roth: «Η IPG πρέπει να προστατευθεί, όχι να μετασχηματιστεί»

18 Φεβρουαρίου 2019 | 16:13 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

Διαφοροποιούμενη καθοριστικά από τους ανταγωνιστές της, την Publicis και τη WPP, η IPG δεν αποβλέπει στην αναθεώρηση του επιχειρηματικού της μοντέλου, με τον Michael Roth να διαμορφώνει σχέδιο για την προστασία του ομίλου.

Προφανώς, ο Roth διαθέτει ήδη πλάνο διαδοχής, προς αποφυγήν καταστάσεων αντίστοιχων με αυτές που βίωσε η WPP μετά την αποχώρηση του Sir Martin Sorrell. Ωστόσο, εκτός από το να προσδιορίσει ως ημερομηνία εξόδου οποιαδήποτε στιγμή μέχρι το 2029, δεν αποκαλύπτει τίποτα άλλο σχετικά. Όπως σημείωσε ο ίδιος, αυτό που προέχει αυτή τη στιγμή είναι η προστασία του ομίλου και όχι η αναμόρφωσή του, καθώς σημαντικοί μετασχηματισμοί είχαν ήδη πραγματοποιηθεί όταν η IPG βίωσε τη δική της, προσωπική, οικονομική κρίση, τρία χρόνια προτού η ύφεση χτυπήσει τον υπόλοιπο κόσμο.

Η φετινή πάντως ήταν μια εξαιρετικά θετική χρονιά, με την οργανική ανάπτυξη να φτάνει το 5,5%, τη στιγμή που τα αντίστοιχα ποσοστά για Omnicom και Publicis ήταν 3,2% και 0,8% αντίστοιχα. Η πιο σημαντική, ωστόσο, περιοχή ανάπτυξης για τον όμιλο αφορά το Acxiom, το data house που εξαγοράστηκε τον περασμένο Οκτώβριο. Όπως υποστηρίζει ο Roth, αυτό το «signature investment» θα θωρακίσει την IPG απέναντι στις 4 σημαντικότερες μεταβολές στη βιομηχανία: το in-housing, την ανάδυση των consultancies, τις μεταβαλλόμενες συνήθειες των καταναλωτών σε σχέση με τα media, αλλά και τη στροφή των πελατών στην απευθείας συνεργασία με τις ψηφιακές πλατφόρμες.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 18 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778