Marketing Week - Νέα ανατρεπτική καμπάνια από Pollen και Creta Farms

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Πρωταγωνίστρια μια χωρισμένη οικογένεια

Νέα ανατρεπτική καμπάνια από Pollen και Creta Farms

15 Φεβρουαρίου 2019 | 15:50 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

Pollen και Creta Farms παρουσιάζουν για τη νέα σειρά αλλαντικών «Χωρίς» μια ανατρεπτική καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστεί μια χωρισμένη οικογένεια.

Με ένα άκρως σύγχρονο σενάριο που υπογράφει η Pollen, αναδεικνύεται ο στόχος της κρητικής εταιρείας να προβληματίσει χωρίς να στεναχωρήσει, ενώ μέσα από κινηματογραφικά πλάνα που παραπέμπουν σε ρομαντική κομεντί, η Top Cut Modiano και ο σκηνοθέτης Κ. Μαρούδης καταφέρνουν να αναδείξουν το premiumness και το healthy profile του καινούριου brand της Creta Farms. Είναι Κυριακή πρωί και μια μητέρα ετοιμάζει τον 10χρονο γιο της για να περάσει τη μέρα με τον πατέρα του.

Ο μπαμπάς εμφανίζεται με μια προκλητική, αλλά νοικιασμένη κόκκινη Ferrari και καθώς σταματά μπροστά στο σπίτι, γκαζώνει προσπαθώντας να εντυπωσιάσει τον μικρό. Η μαμά κοιτάζει εκνευρισμένη. Με διαδοχικά dissolves βλέπουμε τον μπαμπά που περνάει όλη του την ημέρα παίζοντας με τον μικρό και προσπαθώντας να «κοντράρει» κατά κάποιο τρόπο την πρώην γυναίκα του.

Με αποκορύφωμα, να μπει ο ίδιος στην κουζίνα και με όλο νόημα να υποσχεθεί ότι θα φτιάξει κάτι σπουδαίο. Ο μικρός τρώει με όρεξη αλλά αναγνωρίζει πως είναι τα «χωρίς» που του φτιάχνει και η μαμά του. Ο μπαμπάς μετά την κρυάδα, χαμογελά συνειδητοποιώντας πως τα υλικά αγαθά δεν μπορούν να εξισωθούν με την αγάπη. «Το φαγητό, όμως, είναι αγάπη, είναι φροντίδα, είναι πέρα από κάθε διαφωνία».

Marketing Week Online( 15 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778