Marketing Week - Πόσο φοβούνται οι διαφημιζόμενοι το Brexit;

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Περικοπές ακόμα και από μεγάλους «παίκτες»

Πόσο φοβούνται οι διαφημιζόμενοι το Brexit;

13 Φεβρουαρίου 2019 | 17:06 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

Μειώνουν τα budgets τους οι παραδοσιακά μεγαλύτεροι διαφημιζόμενοι στο Ηνωμένο Βασίλειο, εν μέσω της πολιτικής αναταραχής, με τον αντίκτυπο να γίνεται αισθητός σε κινηματογράφο, outdoor, Τύπο, ραδιόφωνο και τηλεόραση.

Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, ο κορυφαίος διαφημιζόμενος, η Procter & Gamble, περιόρισε πέρυσι τη συνήθη διαφημιστική της δαπάνη, από τα 196 εκατ. λίρες στα 186 εκατ. στο ΗΒ. Την ίδια στιγμή, η Sky προχώρησε σε περικοπές της τάξης του 30%, ενώ για πρώτη φορά, η Unilever βρέθηκε εκτός του top-3 διαφημιζομένων για τα τελευταία πέντε χρόνια, «ρίχνοντας» τον προϋπολογισμό της στα 82,8 εκατ. λίρες, από τα 116.

Ανάμεσα στους πιο επιφυλακτικούς βρέθηκαν τα supermarkets και για πρώτη φορά η Sainsbury’s απέτυχε να βρεθεί στο top-100. Συνολικά, η δαπάνη για παραδοσιακή διαφήμιση σημείωσε μικρή πτώση, από τα 8,7 δισ. λίρες στα 8,5. Ωστόσο, υπήρξαν και κάποια brands που αψήφησαν το γενικότερο κλίμα και διατήρησαν ή και αύξησαν τα budgets τους.

Μεταξύ αυτών ήταν η Amazon, η οποία ενίσχυσε τον προϋπολογισμό της κατά 18%, αγγίζοντας τα 87,5 εκατ. λίρες, αλλά και τα McDonald’s, με αύξηση της τάξης του 28%. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι δεν ακολουθείται κάποιο κυρίαρχο μοτίβο ανά κλάδο και η αύξηση ή η μείωση του ad spend αποτελεί «προσωπική υπόθεση» κάθε brand.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 13 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778