Marketing Week - Διεύθυνση Έρευνας & Consumer Insights δημιουργεί ο όμιλος Politis Group

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Επικεφαλής αναλαμβάνει η Χρύσα Πολίτου

Διεύθυνση Έρευνας & Consumer Insights δημιουργεί ο όμιλος Politis Group

13 Φεβρουαρίου 2019 | 17:00 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business

Στη δημιουργία Διεύθυνσης Έρευνας & Consumer Insights προχώρησε ο όμιλος Politis Group, ο οποίος δραστηριοποιείται στους κλάδους της Υπαίθριας Διαφήμισης [OOH] και των Ραδιοφωνικών Σταθμών.

Επικεφαλής της νέας Διεύθυνσης έχει αναλάβει η Χρύσα Πολίτου, στέλεχος με 20ετή πορεία στο χώρο της έρευνας αγοράς και εμπειρία από μεγάλο εύρος μεθοδολογιών. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει ερευνητικά προγράμματα για όλα σχεδόν τα industries, για πολυεθνικές και ελληνικές εταιρείες και έχει αναλάβει στελεχικές θέσεις σε agencies έρευνας αγοράς όπως GFK Hellas, TNS -Kantar, Ipsos – Opinion, Focus Bari, Alternative Research Solutions, κ.ά. «Στόχος μας είναι να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις που στηρίζονται σε δεδομένα και insights και καταλήγουν σε ακόμα πιο αποτελεσματική χρήση των Μέσων που διαχειριζόμαστε», ανέφερε ο Χάρης Πολίτης, Πρόεδρος του ομίλου Politis Group.

Η αρχική έμφαση από τη Διεύθυνση Έρευνας & Consumer Insights αναμένεται να δοθεί στην υποστήριξη της ΟΟΗ διαφήμισης, η οποία τα τελευταία χρόνια καταγράφει αυξημένο ενδιαφέρον και απήχηση σε παγκόσμιο επίπεδο και βρίσκεται σε φάση ανανέωσης και εμπλουτισμού με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Ο όμιλος Politis Group διαχειρίζεται σήμερα τον μεγαλύτερο αριθμό bus shelters στο λεκανοπέδιο της Αττικής αλλά και σε πόλεις της επαρχίας, αριθμώντας 9.200 θέσεις προβολής μέσα σε πόλεις.

Marketing Week Online( 13 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778