Marketing Week - Όπτιμα: Πρώτη σε διαφημιστική δαπάνη στον κλάδο τυροκομικών

Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Επαναλανσάρει το Κατίκι Δομοκού με νέο σποτ της BBDO

Όπτιμα: Πρώτη σε διαφημιστική δαπάνη στον κλάδο τυροκομικών

13 Φεβρουαρίου 2019 | 16:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τρόφιμα - Ποτά

Κυρίαρχη σε πωλήσεις τυροκομικών με μερίδιο 14,5% στην ελληνική αγορά είναι η Όπτιμα Α.Ε. -η οποία διακινεί brands όπως τα Ήπειρος, Λεβέτι, Kerrygold, Κατίκι Δομοκού- έναντι 8,6% για τη Friesland Campina, 5,2% για τη Δωδώνη, 3% για τη ΦΑΓΕ, 2,6% για τον Καράλη, 2,3% για την Τυράς, 2,2% για τη Βαλμάς, 1,8% για τη Bel και 1,7% για την Arla.

Η εταιρεία διαθέτει επίσης ισχυρή παρουσία στο βούτυρο με 7,5%, ενώ στις κρέμες γάλακτος Adoro το μερίδιό της υπερβαίνει το 11,5%. Τα παραπάνω αναφέρθηκαν από την εταιρεία, στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα σήμερα. Παράλληλα η εταιρεία επεσήμανε ότι σε ότι αφορά στη διαφημιστική της δαπάνη στην Ελλάδα, τα 4 στα 10 ευρώ – 38% μερίδιο φωνής - που επενδύονται για τον κλάδο τυροκομικών, αντιστοιχούν σε δικές της δαπάνες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύντομα θα παρουσιάσει το νέο της διαφημιστικό σποτ για το Κατίκι Δομοκού, σε συνεργασία με τη BBDO, στο πλαίσιο επαναλανσαρίσματος στη συνέχεια εκσυγχρονισμού του εργοστασίου στo Δομοκό. Η επένδυση οδήγησε σε πλήρη αυτοματοποίηση και αύξηση της παραγωγικής δυναμικής κατά 40%. Πλέον, έχει τη δυνατότητα να παράγει νέες γεύσεις και συσκευασίες, με στόχο το άνοιγμά της στο εξωτερικό.

Marketing Week Online( 13 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Παγωτό: Απρόσμενοι συνδυασμοί και healthy προτάσεις στο «χωνάκι» της καινοτομίας

Έμφαση στη γευστική απόλαυση και την πρωτοτυπία δίνουν τα brands παγωτού, με τις αναδυόμενες υποκατηγορίες premium, healthy και vegan επιλογών να διανοίγουν νέους ορίζοντες ανάπτυξης.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778