Επαναλανσάρει το Κατίκι Δομοκού με νέο σποτ της BBDO
Κυρίαρχη σε πωλήσεις τυροκομικών με μερίδιο 14,5% στην ελληνική αγορά είναι η Όπτιμα Α.Ε. -η οποία διακινεί brands όπως τα Ήπειρος, Λεβέτι, Kerrygold, Κατίκι Δομοκού- έναντι 8,6% για τη Friesland Campina, 5,2% για τη Δωδώνη, 3% για τη ΦΑΓΕ, 2,6% για τον Καράλη, 2,3% για την Τυράς, 2,2% για τη Βαλμάς, 1,8% για τη Bel και 1,7% για την Arla.

Η εταιρεία διαθέτει επίσης ισχυρή παρουσία στο βούτυρο με 7,5%, ενώ στις κρέμες γάλακτος Adoro το μερίδιό της υπερβαίνει το 11,5%. Τα παραπάνω αναφέρθηκαν από την εταιρεία, στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα σήμερα. Παράλληλα η εταιρεία επεσήμανε ότι σε ότι αφορά στη διαφημιστική της δαπάνη στην Ελλάδα, τα 4 στα 10 ευρώ – 38% μερίδιο φωνής – που επενδύονται για τον κλάδο τυροκομικών, αντιστοιχούν σε δικές της δαπάνες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύντομα θα παρουσιάσει το νέο της διαφημιστικό σποτ για το Κατίκι Δομοκού, σε συνεργασία με τη BBDO, στο πλαίσιο επαναλανσαρίσματος στη συνέχεια εκσυγχρονισμού του εργοστασίου στo Δομοκό. Η επένδυση οδήγησε σε πλήρη αυτοματοποίηση και αύξηση της παραγωγικής δυναμικής κατά 40%. Πλέον, έχει τη δυνατότητα να παράγει νέες γεύσεις και συσκευασίες, με στόχο το άνοιγμά της στο εξωτερικό.