Νέα επικοινωνία με θέμα τη διαφορετικότητα
Στο πνεύμα της διεθνώς ανερχόμενης τάσης που θέλει τα brands να τολμούν και να παίρνουν ανοιχτά θέση απέναντι σε καίρια κοινωνικά ζητήματα, η Lacta και η φωτογράφος Chloe Kritharas Devienne εγκαινιάζουν την έκθεση φωτογραφίας #ActForLove, 14-23 Φεβρουαρίου στο City Link στο κέντρο της Αθήνας.

Θέμα της έκθεσης οι «διαφορετικές γεύσεις της αγάπης», με την φωτογράφο να παρουσιάζει 28 αληθινά ζευγάρια με διαφορετικές ιστορίες: Η μαύρη Ζακλίν και ο λευκός Αλέξανδρος που γνωρίστηκαν στη Ζάμπια, ο Γιάννης και ο Δημήτρης που είναι μαζί στη δουλειά και στη ζωή, η Εύη και ο Νίκος, ο οποίος βρέθηκε απρόσμενα καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι. Η έκθεση στέλνει ένα όμορφο μήνυμα εν όψει της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου για την κατάρριψη των στερεοτύπων στην αγάπη.

Στο site της ενέργειας, www.actforlove.gr, οι συντελεστές αναφέρουν: «Η αγάπη δεν έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο. Δεν έχει κανόνες και όρους. Η αγάπη δεν κάνει διακρίσεις. Κάθε ερωτευμένο ζευγάρι την αισθάνεται διαφορετικά. Γι’ αυτό και η αγάπη δεν έχει μόνο μία γεύση, αλλά αμέτρητες, που όλες αξίζουν να τις αγκαλιάσουμε».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ενέργεια αυτή της Lacta έχει ήδη προκαλέσει μεγάλο θόρυβο στα social media, με ένθερμους υποστηρικτές αλλά και με ρητορική μίσους από ομοφοβικές και ρατσιστικές πηγές, αναδεικνύοντας τον ηγετικό ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν στο κοινωνικό γίγνεσθαι μάρκες με ισχυρή παρουσία και άποψη. Την καμπάνια υπογράφει η Ogilvy Greece.