Marketing Week - Οι «Master Chef» στη νέα καμπάνια Καραμολέγκος

Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Υπό την επιμέλεια της Frank & Fame

Οι «Master Chef» στη νέα καμπάνια Καραμολέγκος

4 Φεβρουαρίου 2019 | 16:27 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

Στον «αέρα» βρίσκεται ήδη η νέα διαφημιστική ταινία που δημιούργησε η Frank&Fame για το ψωμί του τοστ Καραμολέγκος.

Η ταινία, με πρωταγωνιστές τους τρεις δημοφιλείς chefs Πάνο Ιωαννίδη, Σωτήρη Κοντιζά και Λεωνίδα Κουτσόπουλο, αναδεικνύει και προβάλλει την υπεροχή του ψωμιού για τοστ Καραμολέγκος, λόγω της παρασκευής του με προζύμι φυσικής ωρίμανσης, παραγωγής Καραμολέγκου. Έτσι, το τοστ «γίνεται τραγανό απ’ έξω, ζουμερό στην καρδιά και τόσο νόστιμο που μπορεί να φας και το τοστ ενός μικρού παιδιού». Το δημιουργικό ανήκει στη Frank&Fame, ενώ η παραγωγή έγινε από την Avion με σκηνοθέτη τον Φοίβο Κοντογιάννη.

Marketing Week Online( 4 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778