Για την τουριστική προβολή της Καβάλας, με budget 355.000 ευρώ
Τέσσερις εταιρείες θα συνεχίσουν στον διαγωνισμό που έχει προκηρύξει η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας, «Δημωφέλεια», αναφορικά με την προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Καβάλας σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Πιο συγκεκριμένα, μετά την αποσφράγιση και τον έλεγχο των δικαιολογητικών συμμετοχής και την αποσφράγιση και αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών, στον διαγωνισμό συνεχίζουν οι εταιρείες Birdie, Cloudprint, Next Com και LTH Advertising. Το έργο είναι προϋπολογισμού 355.000 ευρώ.