Marketing Week - Η BP επιστρέφει στην τηλεόραση με τη μεγαλύτερη καμπάνια της 10ετίας

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Στο πλαίσιο νέου brand positioning

Η BP επιστρέφει στην τηλεόραση με τη μεγαλύτερη καμπάνια της 10ετίας

23 Ιανουαρίου 2019 | 17:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International,Καύσιμα

Στον τηλεοπτικό «αέρα» επιστρέφει επικοινωνιακά η BP μετά από 10 χρόνια, με τη μεγαλύτερη καμπάνια μετά το ατύχημα της Deepwater Horizon το 2010, σε μια προσπάθεια επανατοποθέτησης του brand.

Αυτή τη φορά, το επίκεντρο μετατοπίζεται από την «τεχνική» διάσταση του καυσίμου στο πόσο «relevant» είναι στις ζωές των ανθρώπων: Η καμπάνια λανσάρει μια νέα σειρά καυσίμων και σύμφωνα με τη Natalie Cattermole, Head Of Marketing του brand, εστιάζει στο πόσο σημαντικό είναι το αυτοκίνητο στη ζωή των ανθρώπων. Πρωταγωνιστής θα είναι ένας νέος animated χαρακτήρας, ο Orby, αποβλέποντας στη δημιουργία ενός πιο «ανάλαφρου» τόνου για το brand.

Η εκστρατεία θα περιλαμβάνει μια σειρά τηλεοπτικών που θα προβληθούν σε ΗΠΑ, Μ. Βρετανία και Γερμανία, αναδεικνύοντας τις διαφορετικές μεθόδους που χρησιμοποιεί η εταιρεία προκειμένου να αυξήσει την παραγωγή, μειώνοντας παράλληλα τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Οι ενέργειες αυτές θα πλαισιώνονται από outdoor, print και digital, σε τίτλους όπως οι Financial Times και η The Wall Street Journal. Η καμπάνια αποτελεί καρπό της συνεργασίας μεταξύ Ogilvy New York και Purple Strategies, με σκηνοθέτη των ταινιών τον Diego Contreras μέσω της Reset στις ΗΠΑ και της Academy στη Μ. Βρετανία. Tα media παγκοσμίως χειρίζεται η Mindshare.
(Πηγές: CampaignLive, MarketingWeek)

Marketing Week Online( 23 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778