Μέσω της πλατφόρμας premium creative formats desktop advertising της πρώτης
Σε στρατηγική συνεργασία προχώρησαν οι εταιρείες Madin[Ad] και Webjar, συμπληρώνοντας αμφότερες 3 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας στην ελληνική αγορά.

Η συνεργασία των δύο πλευρών αφορά στην πλατφόρμα Owl της Webjar, μέσω της οποίας η Madin[Ad] μπαίνει στον τομέα του desktop advertising, με νέα, φιλικά προς τον χρήστη formats και εξατομικευμένα δημιουργικά κάθε καμπάνιας. Σημειώνεται ότι η Madin[Ad] ανέπτυξε και λανσάρει για πρώτη φορά φέτος το audience targeting, με στόχο την υψηλή αποτελεσματικότητα. Ο Managing Partner της Madin[Ad] Χρήστος Μπιλιλής, ανέφερε: «Η εταιρεία μας συνεχίζει να πορεύεται με την στρατηγική των συνεργασιών.

Το κοινό όραμα των δύο πλευρών, το πάθος και η συνέπεια που διακρίνει τις δύο ομάδες, μόνο σε θετικά αποτελέσματα μπορεί να οδηγήσει. Μένει να το δούμε στην πράξη, προσβλέποντας σε μία χρονιά όπου η ανανεωμένη πλατφόρμα της Madin[Ad] θα εξυπηρετήσει ακόμη περισσότερα brands με αποτελεσματικές καμπάνιες». Ο Νικόλας Π. Χατζής, Founder & CEO της Webjar, δήλωσε: «Είναι πολύ ευχάριστη η στιγμή αυτή, καθώς θεωρούμε ότι δυο πολύ σημαντικές πλατφόρμες στον χώρο της δημιουργικής και στοχευμένης διαφήμισης ενώνουν της δυνάμεις τους ώστε να στήσουν στην αγορά κάτι ακόμα πιο δυνατό και δημιουργικό. Όλη η ομάδα μας έπεισε ότι μπορούμε μαζί να δώσουμε το πιο ανταγωνιστικό προϊόν στην αγορά».