Marketing Week - Είναι η νέα διαφήμιση της Gillette «ό,τι καλύτερο για τον άνδρα»;

Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Έντονες αντιδράσεις υπέρ και κατά

Είναι η νέα διαφήμιση της Gillette «ό,τι καλύτερο για τον άνδρα»;

16 Ιανουαρίου 2019 | 17:10 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Υγεία / Ομορφιά

Μπαράζ αντιδράσεων έχει ξεσπάσει στα social media, με αφορμή τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Gillette.

Σε «διάλογο» με το κίνημα #MeToo, το νέο project «παίζει» με το επί 30ετία μότο της εταιρείας «The best a man can get», αντικαθιστώντας το με το «The best men can be». Η διαφήμιση περιλαμβάνει ειδησεογραφικά videos που αναφέρονται στο κίνημα #MeToo, καθώς και σεξιστικές εικόνες και εικόνες βίας μεταξύ αγοριών από ταινίες, με voice over που λέει: «Bullying, the MeToo movement against sexual harassment, toxic masculinity, is this the best a man can get?».

Η ταινία, με τίτλο «We Believe: the Best Men Can Be», έγινε αμέσως viral με περισσότερα από 4 εκατ. views στο YouTube και έχει καταφέρει να προκαλέσει, τόσο εγκωμιαστικά, όσο και οργισμένα σχόλια. «Δεν πρόκειται για ένα διαφημιστικό εναντίον του ανδρισμού, αλλά υπέρ της ανθρωπότητας», έγραψε, ενδεικτικά, η Bernice King, κόρη του Martin Luther King. Από την πλευρά του, ο επιφανής υποστηρικτής του Donald Trump, βραβευμένος ηθοποιός James Woods κατηγόρησε την εταιρεία ότι συμπορεύεται στην εκστρατεία «οι άντρες είναι άθλιοι» και δήλωσε ότι θα τη μποϋκοτάρει. To σποτ σκηνοθέτησε η Kim Gehrig της Somesuch, με έδρα τη Μεγάλη Βρετανία, με τη (θηλυκή) ταυτότητα της δημιουργού να πυροδοτεί και νέα σχόλια.
(Πηγή: TheGuardian)

Marketing Week Online( 16 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778