Πόσο θα πείσει το «For the Love of It»;
Διίστανται οι απόψεις σχετικά με το νέο tagline της Pepsi, πυροδοτώντας διαφωνίες ανάμεσα στους ειδικούς της βιομηχανίας.

Το «For the love of it» έρχεται να αντικαταστήσει το «Live for now» σε 100 χώρες, με τη Λατινική Αμερική και την Ανατολική Ευρώπη να προηγούνται. Το brand λάνσαρε πρόσφατα σειρά videos εστιάζοντας στη γεύση και τη δροσιά του αναψυκτικού και συνεργάζεται με το pop group Now United. Το νέο σλόγκαν αντικατοπτρίζει «την εμβληματική μάρκα με ρίζες στη διασκέδαση, με ένα αναζωογονητικό και νόστιμο ποτό που αγαπούν άνθρωποι σε όλο τον κόσμο», σύμφωνα με τον Roberto Rios, Senior Vice President, Marketing, Global Beverage Group της PepsiCo.

Ωστόσο, τα agencies δεν έχουν πειστεί ακόμη. Σύμφωνα με experts, το νέο tagline θυμίζει αρκετά το «I’m Lovin’ It» των McDonald’s, αν και, από την άλλη, εκτιμάται ότι θα βοηθήσει την Pepsi να απομακρυνθεί από τη διαφήμιση του 2017 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner, η οποία αποσύρθηκε. Ορισμένα στελέχη επισημαίνουν την επανειλημμένη χρήση της λέξης «it» σε taglines της Coca Cola, ενώ άλλοι στέκονται στις σχέσεις που έχει ιστορικά η Pepsi με τη μουσική βιομηχανία.
(Πηγή: CNBC)