Την επικοινωνία του μηλίτη της Αθηναϊκής διεκδικούν 3 εταιρείες
Στο τελικό στάδιο ανάθεσης βρίσκεται το spec της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για τον μηλίτη Strongbow. Τον λογαριασμό διεκδικούν οι εταιρείες Publicis, Solid Havas και Admine.

Όπως είναι γνωστό, η κατηγορία του μηλίτη εντάσσεται στα αναπτυξιακά σχέδια της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, η οποία σκοπεύει να ξεκινήσει άμεσα την εγχώρια παραγωγή τόσο του Strongbow, όσο και του Μηλοκλέφτη. Όπως είχε αναφέρει σε συνέντευξη Tύπου στις αρχές Δεκεμβρίου 2018 ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Αλέξανδρος Δανιηλίδης, τα προϊόντα χαμηλού ή και μηδενικού αλκοόλ αποτελούν στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας για την τριετία 2019-21 ανέρχεται σε 43 εκατομμύρια ευρώ για όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της, με τον μηλίτη να απορροφά περί τα 2 εκατομμύρια.