Λανσάρισμα νέας τηλεοπτικής καμπάνιας
Συνεργασία με τις σαλάτες Φρεσκούλης ξεκίνησε η MullenLowe Athens, δημιουργώντας νέα τηλεοπτική καμπάνια για το brand.

Το σποτ, διάρκειας 50,7’’, παρουσιάζει με σύγχρονο και δυναμικό τρόπο την φρεσκάδα των σαλατών Φρεσκούλης, που φθάνουν «από το χωράφι στο ράφι σε 24 ώρες», σύμφωνα με το κεντρικό μήνυμα. Στην ταινία, τα λαχανικά «εκτοξεύονται» από το χωράφι και από τον ίδιο τον γεωργό, διασχίζουν με εξαιρετική ταχύτητα την Ελλάδα και φθάνουν φρέσκα, πλυμένα και κομμένα στο σακουλάκι, στα ράφια των super markets. Σημειώνεται ότι οι σαλάτες Φρεσκούλης προχώρησαν πρόσφατα σε rebranding, ανανεώνοντας την εικόνα τους με σκοπό να κάνουν την παρουσία τους στο ράφι πιο φιλική και ξεχωριστή προς το κοινό. Αποτελούν προϊόν της εταιρείας Eurocatering.