Απορρίφθηκε διαμαρτυρία της McCann, η οποία όμως δεν υποχωρεί
Φουντώνουν οι αψιμαχίες στον «πόλεμο» για τον ακριβό διαφημιστικό λογαριασμό του αμερικανικού στρατού.

Το πιο πρόσφατο επεισόδιο αφορά στην απόρριψη αιτήματος διαμαρτυρίας που είχε υποβάλει νωρίτερα φέτος η McCann στο Government Accountability Office (GAO), για τον αποκλεισμό της από το spec, με την ίδια τη διαφημιστική να δηλώνει ανυποχώρητη και αποφασισμένη να προσφύγει στο αμερικανικό ομοσπονδιακό δικαστήριο. Άλλη διαμαρτυρία της ίδιας διαφημιστικής, επίσης επί της διαδικασίας, έγινε δεκτή τον Σεπτέμβριο. Την ίδια στιγμή, πηγές αναφέρουν ότι οι όμιλοι WPP και Omnicom παραμένουν «ζωντανοί» στη διαδικασία του spec.

Το δίκτυο της McCann -που έχει χειριστεί τον εν λόγω λογαριασμό τα τελευταία 13 χρόνια- ισχυρίζεται δια στόματος του CEO του Harris Diamond ότι αποκλείσθηκε λόγω ενός τεχνικού θέματος -ενός χαμένου δίσκου-, που όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι η αναθέτουσα αρχή έχει στη διάθεσή της κάθε αναγκαία πληροφορία για να αξιολογήσει δίκαια την πρόταση της McCann. Σημειώνεται ότι ο Αμερικανικό Στρατός είχε ζητήσει προτάσεις για όλο το advertising και marketing business του τον Ιανουάριο του 2017, με τον λογαριασμό να υπολογίζεται σε 4 δισ. δολάρια για μία 10ετία. Τα ετήσια έσοδα του McCann Worldgroup από τη διαχείριση του λογαριασμού υπολογίζονται σε 30 με 40 εκατ. δολάρια.
(Πηγή Adage)