Marketing Week - Στα «χαρακώματα» για τον λογαριασμό του Αμερικανικού Στρατού

Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Απορρίφθηκε διαμαρτυρία της McCann, η οποία όμως δεν υποχωρεί

Στα «χαρακώματα» για τον λογαριασμό του Αμερικανικού Στρατού

16 Νοεμβρίου 2018 | 17:59 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Specs

Φουντώνουν οι αψιμαχίες στον «πόλεμο» για τον ακριβό διαφημιστικό λογαριασμό του αμερικανικού στρατού.

Το πιο πρόσφατο επεισόδιο αφορά στην απόρριψη αιτήματος διαμαρτυρίας που είχε υποβάλει νωρίτερα φέτος η McCann στο Government Accountability Office (GAO), για τον αποκλεισμό της από το spec, με την ίδια τη διαφημιστική να δηλώνει ανυποχώρητη και αποφασισμένη να προσφύγει στο αμερικανικό ομοσπονδιακό δικαστήριο. Άλλη διαμαρτυρία της ίδιας διαφημιστικής, επίσης επί της διαδικασίας, έγινε δεκτή τον Σεπτέμβριο. Την ίδια στιγμή, πηγές αναφέρουν ότι οι όμιλοι WPP και Omnicom παραμένουν «ζωντανοί» στη διαδικασία του spec.

Το δίκτυο της McCann -που έχει χειριστεί τον εν λόγω λογαριασμό τα τελευταία 13 χρόνια- ισχυρίζεται δια στόματος του CEO του Harris Diamond ότι αποκλείσθηκε λόγω ενός τεχνικού θέματος -ενός χαμένου δίσκου-, που όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι η αναθέτουσα αρχή έχει στη διάθεσή της κάθε αναγκαία πληροφορία για να αξιολογήσει δίκαια την πρόταση της McCann. Σημειώνεται ότι ο Αμερικανικό Στρατός είχε ζητήσει προτάσεις για όλο το advertising και marketing business του τον Ιανουάριο του 2017, με τον λογαριασμό να υπολογίζεται σε 4 δισ. δολάρια για μία 10ετία. Τα ετήσια έσοδα του McCann Worldgroup από τη διαχείριση του λογαριασμού υπολογίζονται σε 30 με 40 εκατ. δολάρια.
(Πηγή Adage)

Marketing Week Online( 16 Νοεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Cereal brands: Δραστήρια lifestyles και υγιεινό snacking τα «ενεργειακά boosts» της κατηγορίας

Προσφέροντας ενέργεια στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που επιλέγει active lifestyles, τα brands δημητριακών «τροφοδοτούνται» και τα ίδια από την υιοθέτηση ενός πιο δραστήριου και υγιεινού τρόπου ζωής, «συναντώντας» το κοινό τους στα «tracks» των digital media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778