Με τη 360ο καμπάνια «Το banking της δικής σου ζωής»
Με καμπάνια 360ο, που είναι ήδη στον «αέρα», ξεκίνησε το λανσάρισμα της νέας, εξελιγμένης digital banking εμπειρίας της Eurobank με την υπογραφή της Tribe.

Το νέο Eurobank Mobile App και το νέο Eurobank e-banking σχεδιάστηκαν για να κάνουν την ψηφιακή τραπεζική εμπειρία «πιο ανθρώπινη από ποτέ». H καμπάνια που δημιούργησε η Tribe, θυμίζει με μια σειρά χιουμοριστικών παραδειγμάτων πόσο παράξενη φαντάζει η ως τώρα digital banking εμπειρία μας, αν τη συγκρίνουμε με την πραγματική ζωή και παρουσιάζει τις νέες ψηφιακές πλατφόρμες της Eurobank, που με το πιο ανθρώπινο και απλό interface που σχεδιάστηκε ποτέ, επιδιώκουν να γίνουν πραγματικά «Το banking της δικής σου ζωής». To λανσάρισμα, παράλληλα με την τηλεοπτική καμπάνια, υποστηρίζεται από ένα εκτεταμένο επικοινωνιακό πλάνο που περιλαμβάνει έντονη παρουσία σε ραδιόφωνο, digital και social media καθώς και σε in store υλικά.