Πρόσκληση στις top εταιρείες της κατάταξης διαφημιστικών εταιρειών Σε αναθεώρηση των επικοινωνιακών του συνεργασιών προχωρά σύμφωνα με πληροφορίες ο ΟΠΑΠ, στο πλαίσιο τακτικής αναθεώρησης συνεργασιών με προμηθευτές του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στη διαδικασία που αφορά στις επικοινωνιακές συνεργασίες του οργανισμού έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν οι μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες με βάση τα οικονομικά τους μεγέθη στην κατάταξη διαφημιστικών εταιρειών. Στη διαδικασία θα συμμετάσχουν όσες από τις εν λόγω εταιρείες ανταποκριθούν στην πρόσκληση. Υπενθυμίζεται ότι προηγούμενη αντίστοιχη διαδικασία είχε γίνει από τον ΟΠΑΠ στα τέλη του 2015 με αρχές 2016, με νικήτριες τις Tempo OMD Hellas στο κομμάτι των media και The Newtons Laboratory για το δημιουργικό, που χειρίζονται τον λογαριασμό.