Marketing Week - Η Barbie σε παγκόσμια εκστρατεία για την ισότητα των φύλων

Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Λανσάρει περιεχόμενο για την υποστήριξη των κοριτσιών

Η Barbie σε παγκόσμια εκστρατεία για την ισότητα των φύλων

12 Οκτωβρίου 2018 | 16:37 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Παιχνίδια

Μια παγκόσμια καμπάνια υλοποιεί η Barbie, με στόχο να αναδείξει τους παράγοντες που εμποδίζουν τα μικρά κορίτσια να θέτουν υψηλούς στόχους και να κάνουν εξίσου μεγάλα όνειρα με τα αγόρια συνομηλίκους τους.

Κάτω από την ομπρέλα του The Dream Gap Project, με leading creative την BBDO San Francisco, η πολυετής πρωτοβουλία θα απευθύνεται τόσο σε ενήλικες, όσο και σε παιδιά. Το λανσάρισμα γίνεται με ένα ψηφιακό σποτ, στο οποίο πολλές διαφορετικές νέες κοπέλες αναδεικνύουν βασικά ευρήματα από την ακαδημαϊκή έρευνα σχετικά με το φαινόμενο του «dream gap», ενώ η μάρκα θα συνεργαστεί περαιτέρω με ακαδημαϊκούς και ερευνητές για να εμπλουτίσει τις έρευνες.

Στο καταναλωτικό μέτωπο, το brand Mattel δεσμεύτηκε να αναπτύξει μια σειρά content με ισχυρό αντίκτυπο, προκειμένου να προσφέρει εργαλεία στους ενήλικες για να υποστηρίξουν τα κορίτσια του περιβάλλοντός τους, ενώ υποσχέθηκε να προβάλει τουλάχιστον 10 γυναικεία πρότυπα τον χρόνο με στόχο τη γυναικεία ενδυνάμωση. Παράλληλα, θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τη Barbie Vlogger σαν εκπαιδευτικό εργαλείο, η οποία πρωταγωνιστεί ήδη σε YouTube videos με θέματα όπως το bullying, μαζί με πιο mainstream περιεχόμενο.

Πηγή: www.thedrum.com

Marketing Week Online( 12 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778