Marketing Week - BBDO και Monica Lewinsky σε καμπάνια κατά του bullying

Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Στο πλαίσιο του National Bullying Prevention Month

BBDO και Monica Lewinsky σε καμπάνια κατά του bullying

10 Οκτωβρίου 2018 | 17:40 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Social Media

Η Monica Lewinsky ενώνει τις δυνάμεις της με την BBDO Νέας Υόρκης, στο πλαίσιο της κοινωνικής καμπάνιας #DefyTheName, που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση γύρω από την πιο συνηθισμένη μορφή παρενόχλησης, το name calling.

Η γνωστή ακτιβίστρια επιστρατεύει στο πλαίσιο της καμπάνιας σειρά διάσημων προσώπων που καταθέτουν την εμπειρία τους. Μεταξύ αυτών οι Questlove, Alan Cumming, Andy Cohen, Bill Ritter, Dan Patrick, John Oliver, Lena Dunham, Maysoon Zayid, Olivia Munn, Paula Faris, Sarah Silverman και Tony Hawk. Στο σχετικό video, βλέπουμε τους διάσημους να συστήνονται με το «bullying» όνομά τους, ενθαρρύνοντας  τους χρήστες να κάνουν το ίδιο και να μοιραστούν τις δικές τους ιστορίες στα social media, «αψηφώντας» τελικά το όνομα.

Στόχος της καμπάνιας είναι να δείξει ότι το name-calling δεν καθρεφτίζει τελικά την πραγματική προσωπικότητα κάθε ανθρώπου και στέλνει ένα ιδιαίτερα έντονο μήνυμα στους νέους: «Μην αφήνεις το όνομα να σε προσδιορίζει, αντίθετα, #DefyTheName». Ο Greg Hahn, chief creative officer της BBDO NY ανέφερε σχετικά: «Στα social media, τα ονόματα και οι λέξεις χρησιμοποιούνται σαν όπλα. Αξιοποιούμε τα social media για να αφοπλίσουμε αυτά τα όπλα». Η καμπάνια έρχεται σε συνέχεια της ενέργειας «In Real Life» επίσης από τη M. Lewinsky το 2017, η οποία ήταν υποψήφια ως Outstanding Commercial στα φετινά Emmy awards.

Marketing Week Online( 10 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778