Marketing Week - Η Ford αναθέτει στην BBDO τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της

Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Η WPP διατηρεί media και production

Η Ford αναθέτει στην BBDO τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της

9 Οκτωβρίου 2018 | 16:49 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Αυτοκινητοβιομηχανία

Στην BBDO του Omnicom Group ανέθεσε η Ford τη διαχείριση του παγκόσμιου omnichannel δημιουργικού λογαριασμού τους, μετά από spec που κράτησε πέντε μήνες.

Η WPP, η οποία χειριζόταν τον λογαριασμό επί 75 χρόνια, διατηρεί το κομμάτι του activation που περιλαμβάνει media, παραγωγή, CRM και digital. Στις αρμοδιότητες αυτές συγκαταλέγονται επίσης tier two υπηρεσίες διαφήμισης στις ΗΠΑ, όλες οι διαφημίσεις για το brand Lincoln και ο λογαριασμός PR της Ford. Special Projects και innovations ανατέθηκαν στη Wieden+Kennedy, η οποία συμμετείχε επίσης στη διαδικασία, που διεξήχθη από την Flock Associates.

«Σε αυτή την κομβική στιγμή επανεφεύρεσης και μετασχηματισμού, είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με παγκοσμίου βεληνεκούς δημιουργικά agencies, για να ξεκλειδώσουμε όλες τις δυνατότητες του εμβληματικού Blue Oval σήματος», δήλωσε ο Joy Falotico, Vice President και Chief Marketing Officer του Ford group. Η BBDO θα αναλάβει τα νέα της καθήκοντα την 1 Νοεμβρίου, ενώ η Ford σχεδιάζει να λανσάρει brand campaign στις ΗΠΑ αργότερα μέσα στον μήνα, υποστηρίζοντας μια σειρά μοντέλων.

Το 2016, η WPP προχώρησε σε rebranding των ομάδων Team Detroit, Blue Hive και Retail First, οι οποίες αναπτύχθηκαν για να δουλέψουν για τη Ford, κάτω από μια ενιαία ταυτότητα, την Global Team Blue ή GTB. Η GTB διαθέτει 49 γραφεία σε 6 ηπείρους και αποτελεί τη μεγαλύτερη ομάδα agency της WPP, με πάνω από 2.000 υπαλλήλους.
(Πηγή: www.campaignlive.com)

Marketing Week Online( 9 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778