Marketing Week - Ira Media | Τεχνολογία ΑΙ στο Media Planning: Η εποχή της μετρήσιμης αποτελεσματικότητας ξεκίνησε

Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Ira Media | Τεχνολογία ΑΙ στο Media Planning: Η εποχή της μετρήσιμης αποτελεσματικότητας ξεκίνησε

10 Οκτωβρίου 2018 | 09:30 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: media

Η τεχνολογία αλλάζει τα πάντα στο χώρο του media planning & buying, όχι μόνον στα digital, αλλά και στα παραδοσιακά Μέσα. Η Ira Media επενδύει σε εργαλεία και γνώση, διατηρώντας πάντα αναλλοίωτη μία βασική παράμετρο: Την πελατοκεντρική προσέγγιση για κάθε πελάτη και ζητούμενο.

Σε μια εποχή όπου μπορούμε πλέον να συζητάμε για cost per action ακόμη και στην τηλεόραση, είναι εμφανές ότι η τεχνολογία έχει αλλάξει ριζικά το τοπίο του media planning & buying. Καθώς οι διαφημιζόμενοι αναζητούν όλο και περισσότερο τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των ενεργειών τους ανεξαρτήτως καναλιών και μεθόδων, ο τρόπος με τον οποίο τοποθετείται ένα media agency στα ζητούμενα της εποχής, αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Τα στελέχη της Ira Media σκιαγραφούν τον τρόπο λειτουργίας ενός σύγχρονου media agency, αποτυπώνοντας τις κρίσιμες περιοχές επενδύσεων αλλά και τη φιλοσοφία που οφείλει να διέπει τόσο την εσωτερική οργάνωση της εταιρείας, όσο και το σύνολο των υπηρεσιών της.

    MW: Πόσο πελατοκεντρική μπορεί να είναι σήμερα η προσέγγιση στον τομέα του media buying και ειδικότερα στα media deals; Ποια είναι τα οφέλη και πως επιτυγχάνεται;

Στέφανος Παπαγιωτίδης: H πελατοκεντρική φιλοσοφία είναι ο βασικός πυλώνας της φιλοσοφίας και στρατηγικής της εταιρείας μας και δεν μπορεί να απουσιάζει από το media buying και τις συμφωνίες με τα διαφημιστικά μέσα. Επενδύουμε στην ανάπτυξη των πελατών μας με απόλυτο στόχο τη μέγιστη αποτελεσματικότητα της καμπάνιας στα media - αυτή είναι η συνταγή της επιτυχίας μας. Όπως η επιλογή των μέσων είναι συνυφασμένη με το είδος του προϊόντος που διαφημίζεται, το κοινό στο οποίο απευθύνεται και το διαθέσιμο διαφημιστικό κονδύλι έτσι και οι ετήσιες συμφωνίες ξεκινούν από τις ανάγκες των πελατών. Συνεπώς απαιτείται λεπτομερής μελέτη και ανάλυση του πελατολογίου ώστε να καταρτιστεί ετήσιο προϋπολογιστικό πλάνο διαφημιστικής δαπάνης ανά μέσο που θα αποτελεί και οδηγό για τα μέσα που θα επιλεχθούν για επίτευξη συμφωνιών (media deals). Μια ανταποδοτική και συμφέρουσα συμφωνία συμβάλει στη μεγιστοποίηση της απόδοσης του media plan και κατ’ επέκταση στην αύξηση της ζήτησης του διαφημιζόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας που είναι και ο βασικός στόχος της διαφημιστικής επένδυσης του πελάτη. Κρίσιμα, σε αυτή την στρατηγική προστίθενται εργαλεία, όπως το corporate trading, πλατφόρμες budget optimization και ομιλικές συμφωνίες. Η συνολική προσέγγιση και διαδικασία ξεκινά από τον πελάτη για τον πελάτη με στόχο την ανάπτυξή μας μέσα από την ανάπτυξη των πελατών μας.

    Ποιες είναι οι πλέον υποσχόμενες εξελίξεις που φέρνει η τεχνολογία στο χώρο του media planning & buying;

Βάσω Παναγιωτοπούλου:
Η πραγματικότητα είναι πως ολόκληρη η φιλοσοφία του media planning και buying αλλάζει και η τεχνολογία γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι τους. Εν έτει 2018 δε μπορούμε να μιλάμε γι’ αυτά χωρίς την ένταξη της τεχνολογίας στην υλοποίησή τους. Το digital ήταν το πρώτο μέσο που έφερε την τεχνολογία στο DNA του και επέβαλλε τους όρους του. Μέσα από τις νέες τεχνολογίες που έχουμε στην Ira Media μπορούμε πλέον να συζητάμε για Cost Per Action ακόμη και στην τηλεόραση. Μπορούμε να έχουμε real-time data από το response του κοινού και μαζί σενάρια βελτιστοποίησης με βάση τα οποία δουλεύουμε το media planning & buying. Με αυτό το δεδομένο, μπορούμε να εξασφαλίσουμε στον πελάτη ότι η επιλογή των μέσων που κάνουμε δεν θα φέρει απλώς τα αναμενόμενα GRP’s, αλλά και την επώνυμη ζήτηση που είναι και το βασικό ζητούμενο. Ταυτόχρονα όμως, τα μετρήσιμα αποτελέσματα δεν έρχονται με όποιο κόστος, αλλά με τρόπο που εξοικονομεί budget και μειώνει καταλυτικά το ρίσκο οποιασδήποτε αναποτελεσματικής διαφημιστικής επένδυσης στα media. Με την καίρια συμβολή της τεχνολογίας, όλα αυτά τα κάνουμε πράξη πολύ πιο εύκολα και γρήγορα, αλλά κυρίως με μεγαλύτερη ασφάλεια, γιατί –καίρια- έχουμε εγκαίρως την απαιτούμενη γνώση, δηλαδή πριν από κάθε κρίσιμη επιλογή.

    Ένα από τα βασικά ζητούμενα σήμερα στην αγοραπωλησία διαφημιστικού χώρου και χρόνου, είναι η βελτιστοποίηση της επώνυμης ζήτησης. Είναι το «Artificial Intelligence» η απάντηση στο ζητούμενο αυτό;

Βάσω Παναγιωτοπούλου:
Η βελτιστοποίηση είναι μια πολυπαραγοντική διαδικασία. Στην πραγματικότητα, όμως, αποτελεί επιτυχημένο συνδυασμό τεχνογνωσίας και τεχνολογίας. Tο εξειδικευμένο know-how και η βαθιά γνώση της αγοράς από τα στελέχη μαζί με την τεχνολογία Artificial Intelligence (ΑΙ) είναι αυτά που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας και φέρνουν την βελτιστοποίηση. Η τεχνητή νοημοσύνη καταφέρνει το βέλτιστο αποτέλεσμα μόνο στα χέρια ενός έμπειρου επαγγελματία, αλλά κι ο επαγγελματίας γίνεται καλύτερος και αποδοτικότερος όταν αξιοποιεί το εύρος των δυνατοτήτων που του δίνει η τεχνολογία χωρίς να «καίει ενέργεια» για διαδικαστικά θέματα. Μάλιστα, ο επαγγελματίας εκείνος που έχει την κατάλληλη εξειδίκευση για να πάρει τις ορθές στρατηγικές αποφάσεις για την βελτιστοποίηση της επώνυμης ζήτησης μπορεί να αποκαλείται Response Optimization Expert, κάτι που υπηρετούμε εμείς. Και η αλήθεια είναι πως αυτή ακριβώς η βελτιστοποίηση απαιτεί υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία. Δεν μπορείς να μένεις μόνο στην αύξηση των media KPIs, αλλά πρέπει να επενδύεις στην ολιστική βελτιστοποίηση της μάρκας, του προϊόντος και του διαφημιστικού μηνύματος. Πρέπει, επομένως, να έχεις advanced τεχνολογικές λύσεις για να είσαι σίγουρος για την αξιοπιστία των metadata, των δεδομένων, δηλαδή, που σου παρέχει η Artificial Intelligence πλατφόρμα, αλλά παράλληλα πρέπει και η τεχνογνωσία σου να είναι άριστη, ώστε να μπορείς να αποκωδικοποιείς σωστά τα δεδομένα αυτά. Από αυτό αξιολογούμαστε καθημερινά και εκεί έγκειται και η επιτυχία μας.

    Η εποχή του digital οδηγεί σε όλο και μεγαλύτερη εξειδίκευση. Πιστεύετε ότι στο πλαίσιο αυτό, ελλοχεύει ο κίνδυνος να «χαθεί» η μεγαλύτερη εικόνα; Πόσο κρίσιμη είναι σήμερα η ολιστική, 360Ο προσέγγιση media planning & buying;

Βαρδής Βαβουλάκης:
Πράγματι, υπάρχει ο κίνδυνος να χάσει κάποιος τη μεγάλη εικόνα εστιάζοντας στην όλο και μεγαλύτερη εξειδίκευση, και αυτό είναι κάτι που εμείς ως agencies πρέπει να προσέξουμε ώστε να μη συμβεί. Ναι, είναι χρήσιμο να προσφέρουμε στους χρήστες προσωποποιημένες εμπειρίες, ναι, είναι χρήσιμο να έχουμε δημιουργήσει τις «περσόνες» εκείνες που θα μας επιτρέψουν να αναγνωρίζουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των πελατών και να απαντάμε στις ανάγκες τους. Αλλά, πλέον, έχουμε τα εργαλεία εκείνα που θα μας επιτρέψουν να δημιουργήσουμε μία μεγαλύτερη εικόνα για τα γενικότερα χαρακτηριστικά των πελατών μας, με αποτέλεσμα να μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα πλεονεκτήματα ή τα μειονεκτήματά μας σε σχέση με τον ανταγωνισμό και να επενδύσουμε ανάλογα. Και αυτό είναι το σημείο στο οποίο είναι απαραίτητη μία ολιστική προσέγγιση media planning & buying, ώστε ναι μεν να έχουμε τη δυνατότητα να ερχόμαστε σε επικοινωνία με τους χρήστες με τα κατάλληλα μηνύματα στα κατάλληλα μέσα αλλά παράλληλα, μέσω των δεδομένων που συγκεντρώνουμε από τις διάφορες πλατφόρμες, να μπορούμε να εντοπίσουμε τις πλέον αποδοτικές στρατηγικές και μεθόδους επένδυσης στο κάθε μέσο για το γενικότερο κοινό μας. Χρειαζόμαστε, δηλαδή, μία ολιστική προσέγγιση στο media planning για να διασφαλίσουμε ότι θα έχουμε μία ολιστική εικόνα για τους πελάτες μας.

Σε μια εποχή όπου μπορούμε πλέον να συζητάμε για cost per action ακόμη και στην τηλεόραση, είναι εμφανές ότι η τεχνολογία έχει αλλάξει ριζικά το τοπίο του media planning & buying. Καθώς οι διαφημιζόμενοι αναζητούν όλο και περισσότερο τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των ενεργειών τους ανεξαρτήτως καναλιών και μεθόδων, ο τρόπος με τον οποίο τοποθετείται ένα media agency στα ζητούμενα της εποχής, αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Τα στελέχη της Ira Media σκιαγραφούν τον τρόπο λειτουργίας ενός σύγχρονου media agency, αποτυπώνοντας τις κρίσιμες περιοχές επενδύσεων αλλά και τη φιλοσοφία που οφείλει να διέπει τόσο την εσωτερική οργάνωση της εταιρείας, όσο και το σύνολο των υπηρεσιών της.

    MW: Πόσο πελατοκεντρική μπορεί να είναι σήμερα η προσέγγιση στον τομέα του media buying και ειδικότερα στα media deals; Ποια είναι τα οφέλη και πως επιτυγχάνεται;

Στέφανος Παπαγιωτίδης: H πελατοκεντρική φιλοσοφία είναι ο βασικός πυλώνας της φιλοσοφίας και στρατηγικής της εταιρείας μας και δεν μπορεί να απουσιάζει από το media buying και τις συμφωνίες με τα διαφημιστικά μέσα. Επενδύουμε στην ανάπτυξη των πελατών μας με απόλυτο στόχο τη μέγιστη αποτελεσματικότητα της καμπάνιας στα media - αυτή είναι η συνταγή της επιτυχίας μας. Όπως η επιλογή των μέσων είναι συνυφασμένη με το είδος του προϊόντος που διαφημίζεται, το κοινό στο οποίο απευθύνεται και το διαθέσιμο διαφημιστικό κονδύλι έτσι και οι ετήσιες συμφωνίες ξεκινούν από τις ανάγκες των πελατών. Συνεπώς απαιτείται λεπτομερής μελέτη και ανάλυση του πελατολογίου ώστε να καταρτιστεί ετήσιο προϋπολογιστικό πλάνο διαφημιστικής δαπάνης ανά μέσο που θα αποτελεί και οδηγό για τα μέσα που θα επιλεχθούν για επίτευξη συμφωνιών (media deals). Μια ανταποδοτική και συμφέρουσα συμφωνία συμβάλει στη μεγιστοποίηση της απόδοσης του media plan και κατ’ επέκταση στην αύξηση της ζήτησης του διαφημιζόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας που είναι και ο βασικός στόχος της διαφημιστικής επένδυσης του πελάτη. Κρίσιμα, σε αυτή την στρατηγική προστίθενται εργαλεία, όπως το corporate trading, πλατφόρμες budget optimization και ομιλικές συμφωνίες. Η συνολική προσέγγιση και διαδικασία ξεκινά από τον πελάτη για τον πελάτη με στόχο την ανάπτυξή μας μέσα από την ανάπτυξη των πελατών μας.

    Ποιες είναι οι πλέον υποσχόμενες εξελίξεις που φέρνει η τεχνολογία στο χώρο του media planning & buying;

Βάσω Παναγιωτοπούλου:
Η πραγματικότητα είναι πως ολόκληρη η φιλοσοφία του media planning και buying αλλάζει και η τεχνολογία γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι τους. Εν έτει 2018 δε μπορούμε να μιλάμε γι’ αυτά χωρίς την ένταξη της τεχνολογίας στην υλοποίησή τους. Το digital ήταν το πρώτο μέσο που έφερε την τεχνολογία στο DNA του και επέβαλλε τους όρους του. Μέσα από τις νέες τεχνολογίες που έχουμε στην Ira Media μπορούμε πλέον να συζητάμε για Cost Per Action ακόμη και στην τηλεόραση. Μπορούμε να έχουμε real-time data από το response του κοινού και μαζί σενάρια βελτιστοποίησης με βάση τα οποία δουλεύουμε το media planning & buying. Με αυτό το δεδομένο, μπορούμε να εξασφαλίσουμε στον πελάτη ότι η επιλογή των μέσων που κάνουμε δεν θα φέρει απλώς τα αναμενόμενα GRP’s, αλλά και την επώνυμη ζήτηση που είναι και το βασικό ζητούμενο. Ταυτόχρονα όμως, τα μετρήσιμα αποτελέσματα δεν έρχονται με όποιο κόστος, αλλά με τρόπο που εξοικονομεί budget και μειώνει καταλυτικά το ρίσκο οποιασδήποτε αναποτελεσματικής διαφημιστικής επένδυσης στα media. Με την καίρια συμβολή της τεχνολογίας, όλα αυτά τα κάνουμε πράξη πολύ πιο εύκολα και γρήγορα, αλλά κυρίως με μεγαλύτερη ασφάλεια, γιατί –καίρια- έχουμε εγκαίρως την απαιτούμενη γνώση, δηλαδή πριν από κάθε κρίσιμη επιλογή.

    Ένα από τα βασικά ζητούμενα σήμερα στην αγοραπωλησία διαφημιστικού χώρου και χρόνου, είναι η βελτιστοποίηση της επώνυμης ζήτησης. Είναι το «Artificial Intelligence» η απάντηση στο ζητούμενο αυτό;

Βάσω Παναγιωτοπούλου:
Η βελτιστοποίηση είναι μια πολυπαραγοντική διαδικασία. Στην πραγματικότητα, όμως, αποτελεί επιτυχημένο συνδυασμό τεχνογνωσίας και τεχνολογίας. Tο εξειδικευμένο know-how και η βαθιά γνώση της αγοράς από τα στελέχη μαζί με την τεχνολογία Artificial Intelligence (ΑΙ) είναι αυτά που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας και φέρνουν την βελτιστοποίηση. Η τεχνητή νοημοσύνη καταφέρνει το βέλτιστο αποτέλεσμα μόνο στα χέρια ενός έμπειρου επαγγελματία, αλλά κι ο επαγγελματίας γίνεται καλύτερος και αποδοτικότερος όταν αξιοποιεί το εύρος των δυνατοτήτων που του δίνει η τεχνολογία χωρίς να «καίει ενέργεια» για διαδικαστικά θέματα. Μάλιστα, ο επαγγελματίας εκείνος που έχει την κατάλληλη εξειδίκευση για να πάρει τις ορθές στρατηγικές αποφάσεις για την βελτιστοποίηση της επώνυμης ζήτησης μπορεί να αποκαλείται Response Optimization Expert, κάτι που υπηρετούμε εμείς. Και η αλήθεια είναι πως αυτή ακριβώς η βελτιστοποίηση απαιτεί υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία. Δεν μπορείς να μένεις μόνο στην αύξηση των media KPIs, αλλά πρέπει να επενδύεις στην ολιστική βελτιστοποίηση της μάρκας, του προϊόντος και του διαφημιστικού μηνύματος. Πρέπει, επομένως, να έχεις advanced τεχνολογικές λύσεις για να είσαι σίγουρος για την αξιοπιστία των metadata, των δεδομένων, δηλαδή, που σου παρέχει η Artificial Intelligence πλατφόρμα, αλλά παράλληλα πρέπει και η τεχνογνωσία σου να είναι άριστη, ώστε να μπορείς να αποκωδικοποιείς σωστά τα δεδομένα αυτά. Από αυτό αξιολογούμαστε καθημερινά και εκεί έγκειται και η επιτυχία μας.

    Η εποχή του digital οδηγεί σε όλο και μεγαλύτερη εξειδίκευση. Πιστεύετε ότι στο πλαίσιο αυτό, ελλοχεύει ο κίνδυνος να «χαθεί» η μεγαλύτερη εικόνα; Πόσο κρίσιμη είναι σήμερα η ολιστική, 360Ο προσέγγιση media planning & buying;

Βαρδής Βαβουλάκης:
Πράγματι, υπάρχει ο κίνδυνος να χάσει κάποιος τη μεγάλη εικόνα εστιάζοντας στην όλο και μεγαλύτερη εξειδίκευση, και αυτό είναι κάτι που εμείς ως agencies πρέπει να προσέξουμε ώστε να μη συμβεί. Ναι, είναι χρήσιμο να προσφέρουμε στους χρήστες προσωποποιημένες εμπειρίες, ναι, είναι χρήσιμο να έχουμε δημιουργήσει τις «περσόνες» εκείνες που θα μας επιτρέψουν να αναγνωρίζουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των πελατών και να απαντάμε στις ανάγκες τους. Αλλά, πλέον, έχουμε τα εργαλεία εκείνα που θα μας επιτρέψουν να δημιουργήσουμε μία μεγαλύτερη εικόνα για τα γενικότερα χαρακτηριστικά των πελατών μας, με αποτέλεσμα να μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα πλεονεκτήματα ή τα μειονεκτήματά μας σε σχέση με τον ανταγωνισμό και να επενδύσουμε ανάλογα. Και αυτό είναι το σημείο στο οποίο είναι απαραίτητη μία ολιστική προσέγγιση media planning & buying, ώστε ναι μεν να έχουμε τη δυνατότητα να ερχόμαστε σε επικοινωνία με τους χρήστες με τα κατάλληλα μηνύματα στα κατάλληλα μέσα αλλά παράλληλα, μέσω των δεδομένων που συγκεντρώνουμε από τις διάφορες πλατφόρμες, να μπορούμε να εντοπίσουμε τις πλέον αποδοτικές στρατηγικές και μεθόδους επένδυσης στο κάθε μέσο για το γενικότερο κοινό μας. Χρειαζόμαστε, δηλαδή, μία ολιστική προσέγγιση στο media planning για να διασφαλίσουμε ότι θα έχουμε μία ολιστική εικόνα για τους πελάτες μας.


    Ποιος είναι σήμερα ο ρόλος του media agency στον τομέα του content marketing; Πώς μπορεί να βελτιστοποιήσει το αποτέλεσμα;

Βαρδής Βαβουλάκης:
Πλέον το content marketing είναι στην καρδιά οποιασδήποτε marketing ενέργειας, καθώς παίζει τεράστιο ρόλο σε όλες τις προσπάθειες με ξεχωριστή σημασία, μεταξύ άλλων, στις ενέργειες social media, SEO και email marketing. Στην Ira Media, για να μεγιστοποιήσουμε την αποτελεσματικότητα του content marketing, παρακολουθείται η πορεία του σε κάθε στάδιο από την αρχική ιδέα μέχρι το τελικό conversion, ώστε να είναι εφικτή η αξιολόγηση σε επίπεδο ROI του κάθε παραδοτέου ξεχωριστά αλλά και της συνολικής στρατηγικής γενικότερα. Αυτό σημαίνει ότι απαιτείται μία εξειδικευμένη ομάδα που να μπορεί να σχεδιάσει στρατηγικά, να δημιουργήσει περιεχόμενο, να εκτελέσει ενέργειες, να αξιολογήσει αποτελέσματα, να θέσει στόχους και να επέμβει όπου χρειάζεται με βάση τα δεδομένα που συνεχώς συγκεντρώνονται ώστε όλες οι προσπάθειες content marketing μιας εταιρείας να στεφθούν με επιτυχία. Και σε αυτό ακριβώς έχουμε επενδύσει σε συνδυασμό με εργαλεία μέτρησης του engagement, που είναι απαραίτητα για την δημιουργία της στρατηγικής. Έχουμε μια 12μελή ομάδα έμπειρων επαγγελματιών digital marketing με πρόσβαση στα κατάλληλα εργαλεία, που μπορούν μέσα από τη συνεχή τριβή τους με το αντικείμενο να ξεκινήσουν τη διαδικασία βελτιστοποίησης από το στάδιο του αρχικού στρατηγικού σχεδιασμού και μέσα από τη συνεχή παρακολούθηση να επιτύχουν το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα.

    Ποιες είναι οι απαιτήσεις σε ανθρώπινο δυναμικό που δημιουργούν οι παραπάνω υπηρεσίες; Πώς ανταποκρίνεστε εσείς;

Βαρδής Βαβουλάκης:
Οι ανάγκες που δημιουργούνται για το ανθρώπινο δυναμικό στο τμήμα digital marketing της Ira Media μπορεί να φαίνονται ξεκάθαρες αλλά η κάλυψή τους απαιτεί προσεκτική επιλογή ώστε να στηθεί μία ολοκληρωμένη ομάδα από στελέχη με την κατάλληλη εξειδίκευση και εμπειρία, το ταλέντο, τη στρατηγική σκέψη αλλά και τη δυνατότητα εκτέλεσης, παρακολούθησης, ακόμα και διαφοροποίησης της στρατηγικής που αρχικά σχεδιάστηκε, αν αυτό κριθεί απαραίτητο από τα δεδομένα σε όλα τα μέσα – owned, earned και paid. Η διεύθυνση Digital Marketing, στην οποία είμαι επικεφαλής, αποτελείται από δύο τμήματα, το Platform Ads & Technology και το Content Marketing.Στα τμήματα αυτά, έχουμε άτομα με τέτοιο υπόβαθρο που τους επιτρέπει να ανταποκριθούν στις ανάγκες δημιουργίας του κατάλληλου περιεχομένου – είτε αυτό είναι απλό κείμενο είτε εικόνα και βίντεο – αλλά και άτομα με πλούσια γνώση τόσο των ίδιων των digital platforms όσο και των κατάλληλων εργαλείων συγκέντρωσης και ανάλυσης δεδομένων για το bid management, ώστε κάθε ενέργεια να μπορεί να σχεδιαστεί σωστά, να εκτελεστεί σωστά, να αξιολογηθεί σωστά και να βελτιστοποιείται συνεχώς. H αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητά μας, σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες attribution, μας επιτρέπουν να παρέχουμε τις βέλτιστες εκστρατείες και να μεγιστοποιούμε τα KPIs που τίθενται για τον κάθε πελάτες μας.

    Γενικότερα, πόσο σημαντικός για την επιτυχία στο δύσκολο χώρο του media planning & buying, είναι σήμερα ο συνδυασμός της εξειδίκευσης με την εμπειρία στην ανάπτυξη του media strategy;

Αγγελική Δημητρού, Ρία Γουναρίδη, Γιάννα Φλούδα:
Η διαχείριση πλήθους διαφημιστικών λογαριασμών όλα αυτά τα χρόνια μας έχει προσδώσει τεράστια εμπειρία στην κατανόηση των αναγκών του κάθε πελάτη. Η εμπειρία μας σε τοπικά, αλλά και πολυεθνικά budgets, σε συνδυασμό με την άρτια τεχνογνωσία και εξειδίκευση στο account handling, εγγυώνται την αποτελεσματικότητα και εξυπηρέτηση σε επίπεδο client service. Η ευελιξία, η προσαρμοστικότητα σε νέα δεδομένα καθώς και η προσήλωσή μας στα KPIs, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά των υπηρεσιών media buying και planning που παρέχουμε.
Είμαστε στην εποχή του agile ma-nagement και στην Ira Media το υπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια εξαιρετικά αντανακλαστικά. Είναι γεγονός ότι η ελληνική πραγματικότητα όπου παρουσιάζει συνεχείς μεταβολές και πολλαπλές μεταβλητές απαιτεί άμεσες λύσεις και συνεχή προσαρμογή σε νέα δεδομένα. Από την διοίκηση έως τον νεότερο εργαζόμενο της Ira Media υπάρχει αμεσότητα, χωρίς να υπάρχουν στεγανά ανάμεσα στα τμήματα, αφού απαιτείται η καθημερινή συνεργασία όλων, ώστε να προχωράμε σε γρήγορες on the spot λύσεις για την επίτευξη των ευρύτερων στόχων των πελατών. Διανύοντας μια ανατρεπτική εποχή που όμως η επίτευξη των παραδοσιακών στόχων media θεωρείται δεδομένη από τους διαφημιζόμενους, η εξειδίκευση, η εμπειρία αλλά και η προσήλωσή μας στο response optimization είναι αυτά που αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο όσων πρεσβεύει το client service της Ira Media σε επίπεδο media planning & buying.

Focus Points
• Εργαλεία όπως corporate trading, πλατφόρμες budget optimization και ομιλικές συμφωνίες, συναρτούν την πελατοκεντρική προσέγγιση
• Με την καίρια συμβολή της τεχνολογίας, εξασφαλίζουμε μετρήσιμα αποτελέσματα με cost efficient τρόπο, μέσα από ασφαλείς και γρήγορες επιλογές
• Ζητούμενο σήμερα δεν είναι απλώς η αύξηση των media KPIs, αλλά η ολιστική βελτιστοποίηση της μάρκας, του προϊόντος και του διαφημιστικού μηνύματος
• Χρειαζόμαστε την ολιστική προσέγγιση στο media planning για να διασφαλίσουμε ότι θα έχουμε μία ολιστική εικόνα για τους πελάτες μας
• Η βελτιστοποίηση στον τομέα του content marketing απαιτεί εξειδικευμένες ομάδες και εργαλεία που επεμβαίνουν σε κάθε στάδιο
• Ευελιξία, προσαρμοστικότητα και προσήλωση στα KPIs, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά των υπηρεσιών media buying
& planning της Ira Media

Marketing Week (T. 1548)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778