Marketing Week - Πώς η L’Oreal αντιμετωπίζει τους «fake» influencers

Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

«Αγκάθι» στον ανερχόμενο τομέα του influencer marketing

Πώς η L’Oreal αντιμετωπίζει τους «fake» influencers

17 Σεπτεμβρίου 2018 | 16:17 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends,Υγεία / Ομορφιά

Η L’Oreal Active Cosmetics επενδύει το 90% του influencer marketing budget της στο Instagram και επιλέγει να συνεργάζεται κυρίως με micro-influencers, τους οποίους προσδιορίζει ως ανθρώπους με περίπου 10.000 followers.

Όπως επισημαίνει, οι influencers αυτοί φέρνουν αυθεντικότητα, χτίζουν κοινό με εξειδικευμένο ενδιαφέρον και δεν συνεργάζονται με μεγάλο εύρος μαρκών. Ωστόσο, ενώ το influencer marketing ανεβαίνει σταθερά στην ατζέντα των διαφημιζόμενων, οι ανησυχίες για πρακτικές απάτης και ζητήματα brand safety εντείνονται. Για να εξασφαλίσει ότι τα brands βρίσκονται σε καλά χέρια, το τμήμα Active Cosmetics της L’Oreal (στην ομπρέλα του οποίου ανήκουν μάρκες όπως Vichy, La Roche-Posay και Skinceuticals), έχει αναπτύξει ένα νέο σύστημα ελέγχου, τριών βημάτων.

Σε πρώτη φάση, αξιοποιεί την τεχνολογία και σκανάρει το Instagram με σκοπό να ανακαλύψει λιγότερο γνωστούς influencers, αναζητώντας οποιαδήποτε αναφορά στα brands που εκπροσωπεί, καθώς και συζητήσεις που αφορούν γενικά σε δερματικά ζητήματα. Στη συνέχεια κάνει το πρώτο κύμα ελέγχων, αξιοποιώντας εργαλεία που αναγνωρίζουν τυχόν ύποπτους influencers. Το σύστημα αναζητά ενδείξεις απάτης όπως λογαριασμούς με ξαφνική άνοδο σε followers, ιδιαίτερα εάν οι περισσότεροι από τους followers αυτούς προέρχονται από ξένες χώρες.

Όπως εξηγεί η Cedric Dordain, Chief Digital Officer του τμήματος, αυτό το κύμα ελέγχων μπορεί να καταλήξει σε απόρριψη έως και του 80% των λογαριασμών που έχουν εντοπιστεί ως πιθανοί συνεργάτες. Σε δεύτερη φάση και για το υπόλοιπο 20% των λογαριασμών, η διαδικασία ελέγχου είναι λιγότερο αυτόματη. Με οδηγό ένα βιβλίο κανόνων που υπάρχει σε κάθε τμήμα social media της εταιρείας, εξετάζεται με ποιες άλλες μάρκες έχει δουλέψει ο κάθε influencer, τι είδους περιεχόμενο έχει αναρτήσει για τις μάρκες αυτές και με ποια αισθητική προσέγγιση. Στη συνέχεια και σε όσους influencers έχουν περάσει και αυτό το στάδιο, η εταιρεία μοιράζει δωρεάν δείγματα του προϊόντος, ώστε να το χρησιμοποιήσουν σε ανάρτησή τους.

Σε ορισμένους από αυτούς, η εταιρεία θα δώσει επίσης διαφημιστικό budget, αφού πρώτα ελέγξει εξονυχιστικά το ιστορικό τους, σε συνεργασία με άλλη αρμόδια εταιρεία. «Χρειαζόμαστε περισσότερες λεπτομέρειες για το ιστορικό τους, για το τι έχουν ποστάρει στο παρελθόν όχι μόνον στο Instagram, αλλά σε οποιαδήποτε κοινωνική πλατφόρμα, website, blog ή φόρουμ», τονίζει η C. Dordain. «Είναι αναγκαίο να επενδύουμε περισσότερο χρόνο ώστε να εξασφαλίζουμε ότι δεν θα έρθουμε αντιμέτωποι με κάποιο θέμα brand safety, όπως ας πούμε, γυμνές φωτογραφίες».

Ο έλεγχος του επί πληρωμή influencer περιεχομένου ανεβαίνει στην ατζέντα του marketing. Η Advertising Standards Authority της Μ. Βρετανίας, (ASA), έχει ξεκινήσει διαδικασία αναθεώρησης της αποτελεσματικότητας υφιστάμενων προδιαγραφών. Παράλληλα, οι καταναλωτές φαίνεται να απωθούνται όλο και περισσότερο από τον τεράστιο όγκο branded περιεχομένου στα social media. Πρόσφατη μελέτη αναφέρει ότι σχεδόν το 50% των χρηστών δηλώνει ότι έχουν κουραστεί από τα επαναλαμβανόμενα influencer posts στο Instagram.
(Πηγή: thedrum.com)

Marketing Week Online( 17 Σεπτεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778