Marketing Week - Από την Interweave η καμπάνια «Making It Happen» της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα

Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Με αφορμή τη συμμετοχή των ΗΠΑ στην 83η ΔΕΘ ως τιμώμενης χώρας

Από την Interweave η καμπάνια «Making It Happen» της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα

10 Σεπτεμβρίου 2018 | 16:09 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Θεσμικά

Στον «αέρα» βρίσκεται η καμπάνια Making It Happen (makingithappen.gr) από την Αμερικανική Πρεσβεία στην Ελλάδα, με αφορμή τη συμμετοχή των ΗΠΑ ως τιμώμενης χώρας στην 83 ΔΕΘ.

Η καμπάνια στηρίζεται σε concept και επιμέλεια της Interweave και παρουσιάζει ανθρώπους με διαφορετικές διαδρομές, που έχουν έρθει σε επαφή με την Αμερική και έχουν διαπρέψει στον τομέα που δραστηριοποιούνται, όπως ο επικεφαλής σχεδιασμού κινητήρων της Tesla Κωνσταντίνος Λάσκρης, ο Γενικός Διευθυντής της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, Χρήστος Καρράς, οι φοιτητές που κέρδισαν το παγκόσμιο βραβείο καινοτομίας της Microsoft με την εφαρμογή iCry2Talk, κ.ά. Οι πρωταγωνιστές συναντώνται και αναδεικνύουν τι κέρδισαν εκείνοι μέσα από την πορεία τους και τη σχέση τους με τις ΗΠΑ και τι φέρνουν μαζί τους δημιουργώντας και επενδύοντας στην Ελλάδα.

Σε παράλληλο χρόνο, 7 καλλιτέχνες χτίζουν ένα συλλογικό έργο βασιζόμενοι στα βιώματα των 6 πετυχημένων ανθρώπων. Η δύναμη των αφηγούμενων εμπειριών μετατρέπεται σε μια real-time κατασκευή, ένα installation που διαρκώς αναπτύσσεται και εμπλουτίζεται, ομοιάζοντας έναν ζωντανό οργανισμό. Η καμπάνια περιλαμβάνει ευρύ πρόγραμμα σε ραδιόφωνο, τηλεόραση, αλλά και OOH στην πόλη της Θεσσαλονίκης, ενώ το installation που δημιουργήθηκε φιλοξενείται στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.

Marketing Week Online( 10 Σεπτεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778