Ανάθεση 360o επικοινωνίας μετά από spec
Στον αέρα βρίσκεται η καμπάνια λανσαρίσματος του Milliouni.com, κυπριακού online mall του Ermes Group, από την Admine.

Η ανάθεση στην Admine, η οποία αφορά στη 360ο στρατηγική επικοινωνίας λανσαρίσματος του brand και στις τακτικές καμπάνιες για το 2018, έγινε μετά από διαγωνισμό. Η συνεργασία περιλαμβάνει τη διαμόρφωση 360ο Campaign Playbook, ιδέα, concept και εκτέλεση καμπανιών (launch, tactical), στρατηγική και υλοποίηση media buying, στρατηγική περιεχομένου και εκτέλεση σε Facebook και Instagram, στρατηγική και υλοποίηση PR σε επίπεδο B2B και B2C με έμφαση σε live content και influencer marketing με custom περιεχόμενο και activations.

Η Ξένια Χατζηϊωαννίδου, Director της Admine Κύπρου δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που αναλάβαμε να συστήσουμε στο κυπριακό κοινό ένα τόσο επίκαιρο και δυναμικό brand όπως το Milliouni. To σχεδιάσαμε πολυσχιδές και ταυτόχρονα μοναδικό στην ολότητά του όπως κάθε μοναδικός/ή Κύπριος/α. Θέλουμε η πρώτη γνωριμία να τους εμπνεύσει. Θα χαρούμε να τους δούμε να αγκαλιάζουν με αγάπη το brand».

Σημειώνεται ότι το Ermes Group αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους retail της Κύπρου, με 93 καταστήματα (86 στην Κύπρο και 7 στην Ελλάδα) και επώνυμα brands στο portfolio του όπως Armani Exchange, Pennyblack, Forever21, Debenhams, κ.α. Σκοπός του νέου online mall είναι να προσφέρει είδη μόδας και lifestyle για όλα τα καταναλωτικά group, δίνοντας έμφαση στην ταχύτητα παράδοσης και στην εμπιστοσύνη.