Marketing Week - Στην Admine το κυπριακό online mall «Milliouni»

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Ανάθεση 360o επικοινωνίας μετά από spec

Στην Admine το κυπριακό online mall «Milliouni»

18 Ιουλίου 2018 | 15:48 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Retail

Στον αέρα βρίσκεται η καμπάνια λανσαρίσματος του Milliouni.com, κυπριακού online mall του Ermes Group, από την Admine.

Η ανάθεση στην Admine, η οποία αφορά στη 360ο στρατηγική επικοινωνίας λανσαρίσματος του brand και στις τακτικές καμπάνιες για το 2018, έγινε μετά από διαγωνισμό. Η συνεργασία περιλαμβάνει τη διαμόρφωση 360ο Campaign Playbook, ιδέα, concept και εκτέλεση καμπανιών (launch, tactical), στρατηγική και υλοποίηση media buying, στρατηγική περιεχομένου και εκτέλεση σε Facebook και Instagram, στρατηγική και υλοποίηση PR σε επίπεδο B2B και B2C με έμφαση σε live content και influencer marketing με custom περιεχόμενο και activations.

Η Ξένια Χατζηϊωαννίδου, Director της Admine Κύπρου δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που αναλάβαμε να συστήσουμε στο κυπριακό κοινό ένα τόσο επίκαιρο και δυναμικό brand όπως το Milliouni. To σχεδιάσαμε πολυσχιδές και ταυτόχρονα μοναδικό στην ολότητά του όπως κάθε μοναδικός/ή Κύπριος/α. Θέλουμε η πρώτη γνωριμία να τους εμπνεύσει. Θα χαρούμε να τους δούμε να αγκαλιάζουν με αγάπη το brand».

Σημειώνεται ότι το Ermes Group αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους retail της Κύπρου, με 93 καταστήματα (86 στην Κύπρο και 7 στην Ελλάδα) και επώνυμα brands στο portfolio του όπως Armani Exchange, Pennyblack, Forever21, Debenhams, κ.α. Σκοπός του νέου online mall είναι να προσφέρει είδη μόδας και lifestyle για όλα τα καταναλωτικά group, δίνοντας έμφαση στην ταχύτητα παράδοσης και στην εμπιστοσύνη.

Marketing Week Online( 18 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778