Marketing Week - Καμπάνια της Responsibility Alliance για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Περιλαμβάνει ειδική σήμανση δέσμευσης υπεύθυνης πώλησης σε σημεία λιανικής

Καμπάνια της Responsibility Alliance για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

17 Ιουλίου 2018 | 15:13 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Θεσμικά,Τρόφιμα - Ποτά

Με σκοπό την ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, η Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών - Responsibility Alliance, δημιούργησε σειρά επικοινωνιακών υλικών που απευθύνεται τόσο στο καταναλωτικό κοινό όσο και στην επιτόπια κατανάλωση και τα σημεία πώλησης (supermarkets, κάβες, ξενοδοχεία, καφεστίαση κ.λπ.).

Στα υλικά αυτά περιλαμβάνονται, ενδεικτικά, αφίσα και ενημερωτικό φυλλάδιο με πληροφορίες για το αλκοόλ, καθώς και για τις Αρχές Υπεύθυνης Πώλησης, έντυπο καταναλωτή που θα διανέμεται στα σημεία πώλησης αλκοόλ που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία, σουβέρ και επιπλέον προωθητικό υλικό, ειδική σήμανση με το λογότυπο του Responsibility Alliance στα σημεία πώλησης που γνωστοποιεί τη δέσμευση του σημείου στην υπεύθυνη πώληση οινοπνευματωδών ποτών και ενημερωτικό infographic για τους 10 πιο διαδεδομένους μύθους για την κατανάλωση του αλκοόλ.

Το εν λόγω infographic, περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με την περιεκτικότητα του αλκοόλ σε κάθε ποτό, τον τρόπο που αποβάλλεται από τον ανθρώπινο οργανισμό, ενώ  εστιάζει με παραστατικό τρόπο στις επιπτώσεις της υπέρμετρης κατανάλωσης αλκοόλ στον ανθρώπινο οργανισμό. Τέλος, η καμπάνια περιλαμβάνει και σελίδα στο Facebook. Σύντομα, θα ανακοινωθούν και επόμενες ενέργειες της Συμμαχίας για την έναρξη διαλόγου για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.

Η Responsibility Alliance αποτελεί πρωτοβουλία των επιχειρήσεων εισαγωγής, παραγωγής και διάθεσης ποτών, καθώς και εκπροσώπων του λιανεμπορίου και της επιτόπιας κατανάλωσης, υπό την καθοδήγηση επιστημονικών φορέων, με στόχο την προαγωγή προτύπων υπεύθυνης κατανάλωσης και τη διασφάλιση της υπεύθυνης πώλησης οινοπνευματωδών ποτών στα σημεία διάθεσης.

Marketing Week Online( 17 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778